De smurf tegen de muis is erg goed gevonden net als de blije beer tegen Peter.
ZOOO diep als de veters strikken had ik niet nagedacht maar erg goed gevonden. (Dank aan @Sandy.)
Erg mooi getekend ipv met de computer, dit is het betere handwerk.
De berg(bar)beklimmer Explorer is net als een duikhorloge die nooit water ziet zoals bij velen van ons.
Ja complimenten zijn er al genoeg gegeven, anders gaat de tekenaar naast zijn instappers lopen want wij zijn degene die voor hem moeten buigen.
Dank! En dank je voor je mooie commentaar.
Ik had ook weer echt zin om eens lekker te verven.
Het is echt rustgevend en mijn vriendin was ook blij dat ik gezellig beneden zat . Digitaal werk, dan sluit ik mij steeds 10 uur op achtereenvolgens in mijn werkkamer op. Maar dit kon gewoon lekker aan de keukentafel. win win.
Waarom het nu nog beter uitkomt is omdat ik rekening met het papierformaat heb gehouden. Het papier waar ik eerst het café op tekenende paste niet in mijn scanner. Nu dus wel.
Zelf vond ik de smurf ook de mooiste qua dekking. En @Dao ‘s Wardrobe met stippen onderbroek lag ik zelf van tevoren al dubbel om
Geweldig weer om een echte HF-cafe op de zondag te hebben, maar ook de Island is helemaal top. Leuk die afwisseling! En weer prachtig gevonden onderwerpen.
Ook heel speciaal het eerbetoon aan Peter R. Ik weet zeker dat hij het ook zou kunnen waarderen. Ondanks zijn serieuze werk had hij ook een goed gevoel voor humor. R.I.P. mooi mens.