De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

De smurf tegen de muis is erg goed gevonden net als de blije beer tegen Peter.
ZOOO diep als de veters strikken had ik niet nagedacht maar erg goed gevonden. (Dank aan @Sandy.)
Erg mooi getekend ipv met de computer, dit is het betere handwerk.
De berg(bar)beklimmer Explorer is net als een duikhorloge die nooit water ziet zoals bij velen van ons.

Ja complimenten zijn er al genoeg gegeven, anders gaat de tekenaar naast zijn instappers lopen want wij zijn degene die voor hem moeten buigen.

2 likes

Heel goed! Graag gedaan!!

Dank! En dank je voor je mooie commentaar.
Ik had ook weer echt zin om eens lekker te verven.
Het is echt rustgevend en mijn vriendin was ook blij dat ik gezellig beneden zat :joy:. Digitaal werk, dan sluit ik mij steeds 10 uur op achtereenvolgens in mijn werkkamer op. Maar dit kon gewoon lekker aan de keukentafel. :+1: win win.

Waarom het nu nog beter uitkomt is omdat ik rekening met het papierformaat heb gehouden. Het papier waar ik eerst het café op tekenende paste niet in mijn scanner. Nu dus wel. :ok_hand:

Zelf vond ik de smurf ook de mooiste qua dekking. En @Dao ‘s Wardrobe met stippen onderbroek lag ik zelf van tevoren al dubbel om :joy:

5 likes

Nou, eigenlijk dank aan @jurk. Hij moest mij er gister ook op wijzen :smiley: “credit where credit’s due”.

3 likes

Ben zo blij dat hommages wel mogen :wink:, al ken ik hem niet persoonlijk Peter R. was een bijzonder persoon, erg gaaf gedaan :+1:t2:.

De getekende strip ziet er weer lekker old-skool uit, bedankt voor deze versie.

2 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes: en bijzonder accuraat ook.

Blijft mooi
Christopher Ward
Wardrobe
Robe (kleding die de Wijze Dao natuurlijk dagelijks draagt)

:ok_hand:t2:

3 likes

Fraaie café aflevering, blijft erg leuk om door te spitten :slight_smile:

2 likes

Mooi! “back to the old skool”…

2 likes

Prachtig werk weer @Jurk , kwaliteit dat je achter zoveel dingen iets kan zoeken!
Heb er weer van genoten :smile:

2 likes

Een ouderwets leuke HF café, Jur. Love it. :ok_hand:

2 likes

Erg leuk weer! Veel scherpe humor, toch een compliment als ze je doordenkers moeten uitleggen haha

3 likes

Geweldig weer om een echte HF-cafe op de zondag te hebben, maar ook de Island is helemaal top. Leuk die afwisseling! En weer prachtig gevonden onderwerpen.
Ook heel speciaal het eerbetoon aan Peter R. Ik weet zeker dat hij het ook zou kunnen waarderen. Ondanks zijn serieuze werk had hij ook een goed gevoel voor humor. R.I.P. mooi mens.

3 likes

Dit vind ik erg mooi van jou Jur.

Ik kijk oprecht elke zondag uit naar jouw werk. Deze week is heb je jezelf weer (zoals gewoonlijk) overtroffen! Fantastisch!

1 like

Heel graag gedaan!!
Dank voor de complimenten.
Heel erg leuk en motiverend :facepunch::facepunch::facepunch:

:joy::see_no_evil:

:pray:t2::disappointed_relieved:

Op zich was de grap dan niet goed genoeg als je hem moet uitleggen :stuck_out_tongue_closed_eyes:. Fijn dat jij het iig zo interpreteert :facepunch:

1 like

Heel mooi gedaan jurk.thnx :ok_hand:
Fijne dag :sunglasses:

1 like

Als het over de wardrobe uitleg gaat dan was dat meer omdat er meerdere lagen in die grap zitten en ik het iedereen gunde dat niet te missen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Hahaha nee. Het ging over de twee karakters waarvan de een zijn sleutels niet kan pakken en de ander zijn veters niet kan strikken.

Die van jou was denk ik duidelijker en sowieso een grappig plaatje :joy: met je sexy onderbroek. :tiger: Tijger! :facepunch:

2 likes

Maar wel doorschijnend :joy:

2 likes

:joy::rofl::see_no_evil:

Dank!! :sunglasses::+1:

2 likes

Gaaf gemaakt!! @Jurk

1 like

Heel gaaf gedaan, blij dat de muis er in zit.
Mooi dat je Peter R ook herdenkt.

1 like