De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Ja natuurlijk! Je bent vereeuwigd in de strip. Samen met @MannetjeMar die naar die herrie van jou moet luisteren. :joy:

Thanks Brokie!! :facepunch:

3 likes

Je zou het niet zeggen… :grimacing::grimacing:. Een normaal mens lukt het niet in deze tijd :sunglasses:. Je bent een ware artiest! Weer erg vermakelijk, ik heb m’n koffie zelfs koud laten worden :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik moet steeds vaker terugkijken want na de opmerkingen denk ik, he dat heb ik gemist, waar dan…inderdaad steeds meer details.

Maar uh, betaald…, kan ook aan mij liggen, ben net wakker :blush:.

1 like

Heel gaaf gedaan, en super knap al die details

1 like

Alles is al gezegd… prachtig werk!
Ik heb er weer van genoten, Bedankt !

1 like

Wat is hij weer leuk geworden @jurk. Een prachtige plaat, leuke grappen.

Erg benieuwd hoe de zee een beetje vulling gaat krijgen, want dat wordt wel lastig leggen als puzzel zo :rofl: Aan de andere kant, scheelt weer tijd op internet speuren naar toekomstige NA’s.

2 likes

Dank! Haha. Gelukt :joy:

:ok_hand::sunglasses:

Nee ligt aan mij, ik zie het niet. Maar gelukkig is het digitaal en is het zo aangepast :joy:

:metal::metal: Dank vos!

:sunglasses::+1:

We zullen zien. Moet inmiddels gaan terug rekenen hoeveel weken ik nog heb. Met kerst moet de puzzel er liggen. :ok_hand:

5 likes

Och jemig… betekent dat ik misschien ook moet gaan nadenken om iets te doen. :thinking:

3 likes

Moet niks. Je mag mij ook helpen.
@Schoen @HanDavinci hebben weer hun hulp aangeboden.

Dit jaar wil ik met een formulier werken en dat het gelijk vanaf daar verzonden wordt. Dus betaallink etc. Vorige jaar was te veel werk. Misschien leuk als
We weer een loterij doen en dan gewoon de prijs in de puzzels doen. Extra spanning.

3 likes

Puzzel dropshipping. Maar wel lastig als de dropshipper ook moet werken met vrijwillige donaties én een loterij…

Dropshippen is toch zonder voorraad?
Wel zullen wel een batch van tevoren moeten laten maken om een beetje goede prijs te krijgen.

Willen jullie svp helpen door de poll in te vullen?
Het is allemaal voor het goede doel, hou er niks aan over.

Hoeveel stukjes?
  • 100
  • 200
  • 500
  • 1000
  • 1500
  • 2000

0 stemmers

Hoeveel ben je bereid uit te geven?
  • 25 euro
  • 35 euro
  • 50 euro
  • 75 euro
  • 100 euro

0 stemmers

Dat heet een jellybean :sob::rofl:

2 likes

@Jurk
Man, wat geweldig deze megacartoon. Je weet niet waar je kijken moet!


Ik voel me geloof ik wel positief aangesproken. Maakt dit mij nu tot de Meukmaster van het forum…? Twijfelachtige eer, maar iemand moet die ouwe dingen van de ondergang redden toch?
Wel een vondst, die vierkante oogjes van het alsmaar speuren op Internet.

Oh ja, nog even deze:
image
Betaald… is met een T hier…

image
Nog een vraag: wat doet die muis nu bij dat camerastatief?

Ik blijf het met spanning en plezier volgen.

Niet te veel stukjes graag, dan word ik helemaal gek, gaan mijn ouwe oogies niet meer redden.
:+1: :ok_hand: :rofl: :innocent: :joy: :joy: :joy:

5 likes

Dat is ook de bedoeling! :joy:

Sowieso. Ik zet nooit iemand bewust voor lul. Zeker jou niet! Ik kijk naar de top topics en daar bedenk ik grappen over. Jouw topic inspireerde mij tot deze grap. OnlyFans is heel populair en dat wilde ik in de grap verwerken. Icm al die Tiktokkies waar de wereld om hen draait. Ik neem de huidige maatschappij op de hak.

Ja die heeft ook een OnlyFans account natuurlijk. Denk dat @Chlorophyl betaald heeft voor dat filmpje.

Klopt. Helaas is spelling niet een van mijn talenten. Gelukkig digitaal en zo aan te passen.

:+1: gewoon mee stemmen :ok_hand:

4 likes

:rofl:

1 like

Dat heb ik dus ook, en na tig keer ben ik nog niet klaar met kijken :+1:t2:.

2 likes

Heerlijk dit op deze sombere dag. :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Blij te horen! Ik heb al een jaar allerlei horloge meuk bewaard in een doos. Speciaal voor jouw lotterij :innocent: o.a. petjes, sleutelhangers en boeken.

2 likes

Yes! En horloges die je dubbel hebt toch? :crazy_face:

:partying_face:

Lekker wat extra kleur!

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik in m’n favoriete pose! :joy: :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes