De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

46 likes

Trustlevel4?!!?

1 like

kijk maar goed

1 like

Tis weer prachtig ,

1 like

Geweldig Jur, de puzzelstukjes komen mooi en geestrijk bijeen, fijne zondag!

1 like

Whahaha heb je mij nou bij de boxring gezet :joy: vriende hier aan tafel lache zich kapot hahah wtf man @Jurk hoe wist je dat ik van mma/kickboksen hield? Haha

1 like

Dank Allemaal! Heel graag gedaan!

Toeval bestaat niet :sunglasses: :+1:

2 likes

Spooky mouse! :ok_hand::joy:

4 likes

Pro tekenaar! De groete van mij en 5 andere die hier dubbel liggen :rofl: :beers: :tumbler_glass:

1 like

Geen half werk Jurk! Jammer dat je er niet bij kon zijn maar prioriteiten zie ik :ok_hand:

2 likes

Haha! Mooi! Fijne avond. :facepunch:

Met een baby in de draagzak kan ik wel tekenen, maar helaas niet autorijden. :rofl:

Dat doe ik nooit. In it to win it. No excuses.

Ghost mouse :grin:

5 likes

Hahaha “Hitting the Apex” als dank :rofl: :see_no_evil:

Weer creatief bedacht @Jurk :+1:t2:

1 like

Voor degene die nog zoekende zijn.
Mooi hoe je de zee vervangen hebt met een extra stuk strand. De kikkerpoten die Rolex kroontjes achterlaten. Ik dacht dat ik alles las maar gelukkig hebben we de strip nog zodat in nu wel val alles op de hoogte ben.

Voel me hier net een van die twee oude Muppets die commentaar geeft. Gelukkig komt dit niet in de strip. Ik vind de techniek en opbouw overigens steeds beter worden. Er zijn beroeps tekenaars die niet dit niveau halen. Vaak is het of tekenen en een ander de onderwerpen en tekst. Maar jij doet alles zonder hulp en de zieke geest van een humoristische schrijver.

4 likes

Haha, lekker Jur! :ok_hand:

1 like

Dank! Ben het met je eens :joy:
Juist de combinatie is zo leuk. Ik kan mijn grapjes op papier kwijt. Ik kan ze bedenken en kan genieten van de voorpret. Zoals…

Die zag ik al gelijk. Hoe @BroederBill aka kontenwasser tegen @Apeks aan rijdt. :joy:

En hitting the apex….

The apex is the point at which you are closest to the inside of the corner , also referred to as the clipping point. Once you have hit the apex you should be able to reduce the steering lock, start increasing the throttle and focus on the exit.

Ben dol op laagjes :crazy_face:

4 likes

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Hit+the+apex&amp=true


:rofl: :rofl: :crazy_face: :crazy_face:

2 likes

:see_no_evil::face_with_hand_over_mouth::partying_face:

2 likes

Ik had toch nooit gedacht na de pyramid weer in de strip van @Jurk te komen! Ik vind het zo ontzettend knap! Ik heb geen idee hoe lang je er mee bezig bent maar het bedenken en uittekenen met zulke leuke details, echt top!! :star_struck::star_struck:

2 likes

Je had een van de top topics deze week! Dus je verdiende het :+1: ik bedenk over het algemeen grappen over de topics die bovenaan staan, dan hebben Iig de meeste leden het gelezen en werd het topic gewaardeerd :+1:

Dank! Ja lang, het tekenen alleen al is zo’n 10 uur per aflevering. Grappen bedenken doe ik tussendoor. Zoals gezegd, ik pak de top topics en bedenk daar een grap over.

2 likes

Echt heel goed! Top man! Teken je de hele week dan elke keer een stukje wat je hebt bedacht? Of denk je hem helemaal uit en dan tekenen je hem in een keer?

1 like