De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Dank! Ben het met je eens :joy:
Juist de combinatie is zo leuk. Ik kan mijn grapjes op papier kwijt. Ik kan ze bedenken en kan genieten van de voorpret. Zoals…

Die zag ik al gelijk. Hoe @BroederBill aka kontenwasser tegen @Apeks aan rijdt. :joy:

En hitting the apex….

The apex is the point at which you are closest to the inside of the corner , also referred to as the clipping point. Once you have hit the apex you should be able to reduce the steering lock, start increasing the throttle and focus on the exit.

Ben dol op laagjes :crazy_face:

4 likes

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Hit+the+apex&amp=true

:rofl: :rofl: :crazy_face: :crazy_face:

2 likes

:see_no_evil::face_with_hand_over_mouth::partying_face:

2 likes

Ik had toch nooit gedacht na de pyramid weer in de strip van @Jurk te komen! Ik vind het zo ontzettend knap! Ik heb geen idee hoe lang je er mee bezig bent maar het bedenken en uittekenen met zulke leuke details, echt top!! :star_struck::star_struck:

2 likes

Je had een van de top topics deze week! Dus je verdiende het :+1: ik bedenk over het algemeen grappen over de topics die bovenaan staan, dan hebben Iig de meeste leden het gelezen en werd het topic gewaardeerd :+1:

Dank! Ja lang, het tekenen alleen al is zo’n 10 uur per aflevering. Grappen bedenken doe ik tussendoor. Zoals gezegd, ik pak de top topics en bedenk daar een grap over.

2 likes

Echt heel goed! Top man! Teken je de hele week dan elke keer een stukje wat je hebt bedacht? Of denk je hem helemaal uit en dan tekenen je hem in een keer?

1 like

Super zeg (wederom)!!!

De details zijn echt ongekend!
Dopoog :wink::wink::wink:

Heerlijk begin van de zondagochtend!

1 like

Hij is weer mooi @jurk. Bedankt voor de al het werk wat je er weer in hebt gestoken. Het is, gezien je reactie van 6 uur geleden, weer laat geworden. Ik hoop dat je nu nog wat uurtjes kan slapen of in elk geval redelijk goed hebt kunnen slapen :slight_smile:

2 likes

Normaal in 2 avonden van 20-2400 uur. Maar tegenwoordig heb ik nog minder tijd dan voorheen en probeer ik steeds een stukje te doen als de baby in de draagzak zit. Dat zijn de enige momenten die ik heb. Dus ja, waar ik ze maar kan vinden. Het is steeds vooruit denken :joy:

Dank! Dopoog noemde @HanDavinci mij in het goede doel topic van de strip. Vond het leuk om het hier terug te laten komen.

Dank Sandy! :sunglasses::+1:

4 likes

Hij is weer top, de plaat wordt steeds beter gevuld. Goed bezig!

1 like

Weer fantastisch gemaakt @Jurk !
Ik merk duidelijk dat ik deze week bijna geen hf heb kunnen lezen, dat wordt topics terug lezen :joy:

1 like

Had het topic gezien idd, vond 't wel grappig 'm terug te zien!
Beetje off topic maar uiteraard ingeschreven :wink:

Goede zondag!!!

1 like

Held! Lekker bezig weer!
Dank voor een smile op zondag ochtend.

1 like

Geweldig gedaan!!!
Ik voel mij vereerd!

2 likes

Je moet het maar telkens weten te verzinnen, man man, geweldig weer deze aflevering.

Super gaaf tekenwerk, lekker inzoomen op de grote plaat, op zoek naar leuke details ben ik zo een fijn tijdje leuk bezig gehouden op de zondagochtend, dank daarvoor :clap:

1 like

Zondagochtend is niet compleet zonder een Jurk tekening! Geweldig gedaan weer :partying_face:.

1 like

Dank! Ik denk ook aan de puzzelaars. :joy:
Anders wordt het een ramp met 50% zee.

:partying_face: :pray:t2::+1:

Heel leuk dank!!

Graag gedaan! Er zit wat artistieke vrijheid in natuurlijk, want ik weet helemaal zeker of hij op Nr 29 woont. Kan ook 31 zijn :grimacing:

:+1: Grappig he, dat is geen issue voor mij. Ik moet alleen tijd weten te vinden. De ideeën komen vanzelf.

Dank! Helaas kan ik de tekening niet in geheel uploaden dus moet ik hem flink terugschalen en die knipsels maken. Het is niet ideaal, maar het moet maar. Daarnaast kijkt bijna iedereen op zijn mobiel, daar is de tekening ook eigenlijk al te groot voor.

3 likes

Meesterlijk, @Jurk!

1 like

Haha @Jurk

Accurater kan haast niet. Naast dienbladen, heb ik gisteren ook mijn dd een kusje aan de vloer laten geven. Was er zelf nogal van gepikeerd maar dit is dan wel eer grappig :sweat_smile::sweat_smile::ok_hand::ok_hand: Chapeau kerel

2 likes

Je hebt er weer een kunstwerk van gemaakt @Jurk! En dat ik er nog in genoemd wordt… :smiley::pray:. Blij te zien dat die gast nog wel een paar gemotiveerde deelnemers heeft weten te strikken :joy::joy:

2 likes