Man wat gaaf weer dit. Nog even een scene uit het leven die alles weer in perspectief zet. Hulde @Jurk jij en je familie ook de welverdiende rust de komende weken.
Held muis is er ook weer en hoe
Man wat gaaf weer dit. Nog even een scene uit het leven die alles weer in perspectief zet. Hulde @Jurk jij en je familie ook de welverdiende rust de komende weken.
Held muis is er ook weer en hoe
Hij is weer geweldig
@Jurk dank voor alle briljante tekeningen dit jaar en jij ook hele fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar
Haha prachtig
Dank allemaal! Heel graag gedaan.
Fijne kerst ondanks de lock down.
De puzzels komen er morgen aan! De rest ook.
Woehoe het Jurk 5je!
Zeker!!!
Jurk leuk om je vandaag even te kunnen spreken. Heb er gelijk een gezicht bij.
Ga zeker genieten van het pretpakket!
Insgelijks veel plezier er mee en dank voor je deelname
In afwachting van de komst puzzel; mag ik straks in quarantaine rustig ‘leden’ bij elkaar klikken zie er naar uit!
Oh beterschap!! Balen. Heb je Corona?
Thnx, Yip…knallende koppijn…dacht eerst weer holteontsteking Maar nee hoor…jackpot🙂
Nou beterschap! Hopelijk wordt het niet te erg.
Dusss als iemand een ‘gratis’ coronatoegangs bewijs wil scoren, stuur ik een besmette barakuda op:rofl:
Ben benieuwd naar het boek en de puzzel, ik begrijp dat het is verstuurd😀
Zeker! En een groot deel is al binnen en anderen hebben zelfs nog niks gehoord. Terwijl alles tegelijk is verzonden.
Dank je wel Jurk, ik wacht ongeduldig rustig af😁!
Wat een eer, de enige echte @schoen aan de deur die hoogstpersoonlijk mijn puzzel kwam bezorgen.
Blijkt ook gewoon best een normale kerel te zijn.
Was zijn zus er niet bij? ben nu best benieuwd hoe ze eruit ziet
Leuke kerel he!
Waarom denk je dat hij in het sterren team mocht?
Niet daarom volgens mij. Want dat zijn we allemaal het zullen of zijn zus en anders zijn capaciteiten zijn.