Nope, niet te koop
Het is weer top
Dit is geweldig
Nope, niet te koop
Het is weer top
Dit is geweldig
Weer een leuk overzicht @Jurk, mooi om het eens in een ander perspectief te zien.
Ben er wel nog niet aan uit of je de veter van de schoen correct hebt gestrikt of op de manier van @anon48992708EV.
Hahaha…. Dat snap ik.
Kijk anders nog een keer in je strip
Dank!
Graag gedaan voet!
Op naar de volgende 10 jaar
Geen idee
Was meer van de klittenband
Deze is wel een van de meest technische opzet van je @Jurk. Het been van die Duitser maar zeker dat been met de detail attributen van @anon48992708EV waar ik dan de Durex mis in de sok. Ook had ik wel een soort van “verlengstuk” verwacht van Mrs. Broke.
Familie Mouse erg leuk dat ze op mogen draven en zeker dat ze met degene die hogerop wil aan het discussiëren zijn.
Ik zeg niet meer dat het goed getekend is en weer leuk is hoor.
Dank! Leuk dat hij weer zo goed bevalt.
Durex …. Goede
Deel 7 van jaar 3 alweer.
Elke keer zeg ik tegen mezelf dat dit niet meer vol te houden is. Maar elke keer vind ik het toch weer te leuk. En wie heeft er nu zo’n groot klankbord als dit forum waar ik elke keer mijn strip tegenaan mag houden? Dat is een ook niet te onderschatten luxe. Dus bij deze weer een nieuwe aflevering.
Rolex.
Bewust probeer ik het merk in mijn cartoons geregeld links te laten liggen om het niet alleen maar daar over te laten gaan. Maar deze week ging het er wel zoveel over dat het niet te negeren was.
Air kings die voor meer dan een Sub worden aangeboden. Leden die hun stickers bewaren / er op laten. Kleurtjes die voor nog gekkere prijzen weg gaan. Poezen die het allemaal niet meer begrijpen. Leden die na een verhuizing hun Sub al gelijk weer weg moeten doen en leden die hun Chrono24 winsten opwinderder vinden dan een gemiddelde Penthouse. Het kon deze week niet genegeerd worden.
Topics
Kut stickers @Henk
Verhuizing van de piano @Amontre
De poes die het allemaal niet meer begrijpt @anon50745810EV
Enz enz…
Nee, waren place holders
Hahahhaa, morgen weer verder met verhuizen. Iemand zin om te helpen
Forget it. Straks gaat mijn Sub er ook aan.
Tja was weer ongeduldig dus. Sorry
Technisch weer lekker het geld van de bovenste rij valt zo door de strip en wordt een parachute voor onze huisvriend. En die kat met zijn overige 6 levens. Erg goed weer.
Geweldig weer! De Rolex waanzin in een strippagina…
Benieuwd of de muis de volgende aflevering haalt nu er een poes / kat gearriveerd is…
Groots lachen hier