Dat verklaart waarom de muis alles inclusief een verhuizing overleeft
Geweldige uitgave weer
Dank Roel!
Nieuwe aflevering.
Wat een hoop leuke topics deze week!
@HorloG die ff op een neer naar Monaco vliegt en @RLC die zijn lang verlangde Rolex krijgt.
En een topic van @Fate_Amenable_To_Change zoals enkel fate ze kan maken over zijn nieuwe Grand Seiko!
Echter…. Ik had al besloten over een ander onderwerp een strip te maken. Want ik ben ff lekker een week weg. Tering, wat was ik hier aan toe…
Maar natuurlijk laat ik jullie niet zitten.
De strip gaat over @JeR en zijn lucratieve side business….
https://www.horlogeforum.nl/t/wat-is-je-nieuwste-aanwinst-geen-horloges-deel-iii/358432/1988?u=jurk
Scroll verder en je zult zien hoeveel JeR er al heeft gesleten. Super leuk ding!
Ik had deze keer enkel potloden, zwarte en grijze stiften bij mij. En geen scanner. Dus een lekker zwart en wit stripje….
Leuk gemaakt Jur! Erg leuk
Bedankt dat je zelfs in je vakantie de moeite neemt om te tekenen. Topper!
Wederom een vermakelijke aflevering!!!
Ik dacht even dat @JeR wel eens in (H)Antwerpen zou kunnen wonen maar dat is niet zo.
erg goed bezig
heerlijk die morbide trekjes
Geweldig weer @Jurk.
Lekker even weg doet een mens goed, geniet er nog van en bedankt dat je toch nog aan ons hebt gedacht.
@Jurk
Een genie en een psychopaat liggen niet ver uit elkaar.
‘Hands down’ één van de meer morbide strips
God wat ben ik jaloers. Ik kon 20 maart wat boeken, dus tot die tijd: “I live vicariously through you”, zeg maar.
Ik vind dat eigenlijk wel zo cool. En ook een ouderwetse comic met een panel opzet, zeg maar. En daar boven op nog eens een mooie referentie aan de Demon barber of Fleet Street, da’s smullen. Ik zou 'm bijna aan de muur willen hangen.
Ik zie het al , je hebt bergen werk verzet in je vakantie
Erg leuk!!
Hij doet het goed in zwart/wit.
Leuk Jur!
Tof dat je zelfs een deel van je vakantie offert voor ons!
Haha, geweldig