Weer heerlijk gedaan Jur!
Niet alleen de inhoud wisselt, maar ook de opmaak. Een mooie, leuke “strakke” aflevering deze keer
Haha echt he
Zat al te denken. Hoeveel van die zelfde cocktails moet ik nou kopen om de editors cut te halen
Hahah ik vind het leuk gedaan!
Uuh, er zit altijd zo veel meer in dan wat je spot op het eerste zicht (op een zondagmorgen). Dat van die E=mc² had ik niet door maar lag eigenlijk voor de hand
Heel boeiend
Doe zo voort, enorm knap gedaan!
Weer een kunstig en leuk moment zo op de zondag. Veel te zien en Muis is er ook bij en plakker de plak.
Dank jongens. Probeer er altijd zoveel mogelijk in te proppen!
Huishoudelijk ding
Wat moeten we dit jaar nu weer doen voor het goede doel?? We hebben al 3 strips en een puzzel. Ben bang dat ik vorig jaar lastig ga overtreffen. Maar dat is wel elk jaar het doel.
Wie heeft er een goed idee? Kalender?
Scheur
Een strip en puzzel is wel heel veel gevraagd. Dat beseffen we. En gelukkig heeft een jaar slechts 365 dagen
Week kalender tweeweekse kalender heb je ook.
Het leukst is wel een dag kalender.
Maar dat zal wel dag kalender zijn.
Zou eens moeten kijken tot hoeveel tekeningen ik kan komen. (Lees: het archief) Zullen dan simpele tekeningen zijn.
Ah, je bent de twijfel van december voorbij?
Mooi! Misschien een kalender met jouw interpretatie van verschillende horloges/merken? Of een HF bouwpakket (karton).
Met je cartoon zat je er weer bovenop
Ik zat al te wachten op de integratie van “ik zie dubbel”
Je hebt bv deze kalender, van boven de weekstrip en eronder drie fragmenten uit de strip, ik denk maar mee he Jur:)
Wat tof Roel! Dank!! Heel leuk!
Denk dat we dat maar doen dit jaar.
is via website My poster, maar jij zult wel connecties hebben met drukker en andere, leuke is , je kunt het blad omslaan , formaten a3 en a4 verkrijgbaar.
Count me in!!!
Ik vind het ook leuk
Beste HF vriendjes,
Jurkie is ff motorrijden in Engeland, dus geen HF cartoon deze zondag. Maar ik wil jullie natuurlijk niet met lege handen achterlaten en heb al wat gemaakt voor jullie… bij deze een uitdaging voor jullie. De HF Bullshit bingo.
Uitleg
Maak de bullshit bingo kaart compleet en win een avatar. Het mogen alleen nieuwe posts zijn. Dus die na nu zijn gepost. Je mag ze natuurlijk uitlokken. De eerste die zijn kaart vol heeft krijgt de avatar.
Ik wens jullie veel succes en alvast een fijn weekend!
Dank je heel veel plezier met het motor tochtje
Ps ik mis wel de muis😀