De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Vakwerk Jurk. Vat het forum topic niveau van deze week goed samen. Knap hoe je dat doet :joy:

2 likes

Heerlijk dit :joy::joy:

1 like

Dank jongens!! Met heel veel plezier getekend!! Had er enorm veel voorpret om. :joy:

En inclusief alle ingrediënten: Ted, Muis etc :sunglasses:

Dat vind ik leuk te horen!
Twijfelde of we deze kant op moesten gaan.

“Is dat niet te kinderachtig?” Ja!!! We doen het :sunglasses::metal:

Dan moet je het ook goed doen :nerd_face:

Dank! Lekker met de vriendin romantisch uit eten bij een goed restaurant (met ster). :+1: komt goed :ok_hand:

8 likes

Daar gaat je circuit budget… :stuck_out_tongue:

1 like

Heerlijk gedaan weer Jur! :joy:

1 like

Hahahah :joy::joy:

1 like

:joy:

1 like

Hij is weer fijn @Jurk ! Je moet toch ook wel zo ongeveer het hele forum lezen om overal je topics vandaan te halen…

1 like

🫣 heb promotie gemaakt en een afscheids bbq gedaan met mijn oude team. Dat geld hebben ze gestort in mijn circuit potje. Dus dat gaat weer mooi in de bodemloze put :crazy_face:

Dank! :sunglasses::+1:

Je wordt er steeds handiger in. Kijk altijd eerst naar de top topics, dan hebben de meeste mensen hem wel gelezen. Groen is altijd drama dus doet het goed. Vintage en Japanse topics nooit, die leden zijn veel te goed opgevoed. :grimacing:

Dus gaat steeds makkelijker :joy:
In het begin (4 jaar terug) las ik alles.
Toen gingen we ook nog naar kantoor elke dag en kon ik het mooi in het OV lezen.

7 likes

:rofl: geweldig

1 like

Fantastisch gemaakt Jurk!!

1 like

Deze is weer lachen, zoals altijd. :ok_hand: :rofl: :rofl: :ok_hand:

1 like

Alweer te vroeg… je brengt me helemaal van m’n à propos. En met die schunnige tekeningen nog meer :joy::joy:

Bijzonder vermakelijk weer @Jurk. Zoals altijd, goed voor een mooie (glim)lach. Een hele vette deze week! Dank :pray:

2 likes

Oke gelijk dan op…1, 2, :stuck_out_tongue_closed_eyes::rofl::rofl:

1 like

Ik vind dit wel aanstoot gevend @Jurk ik vind het niet kunnen dat tegenwoordig nog zoveel mensen zonder overvallen te worden in een cafe samen kunnen komen.
Het was zeker niet ladies night want die ontbreken deze keer in je strip.
Alleen een oude vieze man die altijd dat gore kleed aan heeft alsof hij niets anders kan betalen.

Het is wel mooi van je dat de andere heren hem zo goed opvangen.

Je gifje is subliem.

2 likes

:joy::joy::joy::joy:
Dank @RoVaGo met je immer mooie analyses.

Dank heren!! Meer dan graag gedaan :crazy_face::+1:

5 likes

Zalig! @Jurk :dress:

1 like

Als ze mij vragen noem 1 goeie reden voor een Corona lockdown zou ik antwoorden : Elke week een strip van Jurk…maar niemand buiten het forum zal dit begrijpen…

3 likes

Geweldig! Vooral de onderste-/laatste twee :rofl: :rofl: :ok_hand: :+1:

1 like

Thanks!!!

Haha dank! Ja buiten dit forum moeten we een hoop uitleggen wat lastig uit te leggen is :joy::joy:
Dank voor het compliment! Wij begrijpen elkaar hier.

:crazy_face: Dank! Graag gedaan :+1:

1 like