Hoop dat de stemming niet in juni gaat plaatsvinden, ben ik op vakantie namelijk. Gezien de voorgaande limiteds heb ik zo’n idee dat ik deze niet wil missen!
leeuwentemmer Schreef:
Hoop dat de stemming niet in juni gaat
plaatsvinden, ben ik op vakantie namelijk. Gezien
de voorgaande limiteds heb ik zo’n idee dat ik
deze niet wil missen!
Even naar een internetcafé en je kunt gewoon meestemmen 
Ik ben zeer benieuwd. Kan niet wachten tot er gekozen kan worden!(tu):}
mooier zijn ze, veel mooier 
majary Schreef:
b0z4 Schreef:
Als het nou eens eindelijk bekend word gemaakt
uit
welke modellen er gekozen kan worden. Als er
een
Steinhart Nav II meedoet ben ik er ook bijDan doe ik ook mee.(tu)
…op korte termijn…
Het is net de NS: “De trein naar xxx zal over over enkele minuten vertrekken…”
En dan is er niets te zien en blijft het stil.
Henrik: wacht niet te lang! Het volk begint te morren en het vakantiegeld brandt ons allen in de beurs 
:s:s
Ik hoop dat het stemmen niet dit weekend gebeurd, ik zit dit weekend (vertrek morgenvroeg tot maandagmiddag) namelijk in Château de La Noue Le Coq in Grandpré (Franse Ardennnen). Daar is echt geen internet en zelfs voor mobiele telefoon moet je een lange landweg aflopen voor bereik. Heerlijk is dat die rust, maar niet als er gestemd moet worden.
Hopelijk dus na dit weekend, dan kan ik met een gerust hart heerlijk genieten…
Mooie omgeving, mooi huis en fijne vrienden voor de 2!! bruilofstfeesten aldaar…
groetjes, Marco
Henrik, je kan de mensen toch al de datum van de “bekendmaking” meedelen ???
Het is nu vrijdag 29 Mei in het jaar 2009
eenuurtweeentwintig in de ochtend.
Als ik nu en binnen 72 uur geen uitsluitsel heb ga ik flippenX(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(
Ja, maar het is gebonden aan mijn beschikbare tijd. Als ik er meer van zou hebben had het er al op gestaan
Ik kan niet even de modellen er op gooien, er moet ook wat tekst bij, de “stemmogelijkheid” moet worden uitgewerkt, foto’s bewerken en ga zo maar door. Ik hoop het er vandaag op te kunnen zetten maar het kan ook pas eind volgende week worden.
Kijk, dat schiet op, vol spannning wacht ik af!
Schiet toch eens op man, kom uit die luie stoel in de tuin en ga eens knippen en plakken in photoshop. Ik begrijp heus wel dat het mooi weer is, maar daar kunnen wij toch niet de dupe van worden. We hebben weer een lekker lang weekend voor de boeg, dus tijd genoeg zou ik zeggen
Of anders wacht ik wel gewoon tot volgende week of volgende maand, mij maakt het niet uit (
doe maar volgende week dan, ik kan mijn laptop niet meenemen naar Grandpre, dus ook niet kijken dit weekend 
En het moet ook een rustig weekend worden, 2 trouwdagen worden gevierd, dus echt tijd zou ik sowieso niet hebben.
Niet dat jullie daar iets mee te maken hebben, hahaha
Voor het stemmen nemen we een of twee weken. Of langer.
Oke dan, geen probleem dus, ga ik me weer klaarmaken voor vertrek…
prettig weekend iedereen.
Marco
Wie kan er het gazon gaan maaien - komen koken - da afwas doen - babysitten enz… Bij Henrik ? 
Zodat die stakker zich aan deze erg belangrijke taak kan wijden ???