Maandag afgehaald. En ondertussen al 600 euro meer waard. Wie zegt dat de bubble barst😂
4 likes
Dit is een foto van de verkoper, dus ik heb werkelijk geen idee… 
Hahaha…
Oke bedankt 
W.
1 like
Hey thanks:+1:t2:
Ga ik ff shoppen…




