De mooiste His & Hers

Precies dat :joy:

1 like

Want zij mag geen automaat?

Is het niet de persoon voor.
Overigens; show them all uiteraard!

Hier voor de beater-duo een Tissot PR100 GMT (hieronder op leer) voor Meneer, en de Tissot PR100 titanium voor de vrouw :sunglasses:


his

Hers.

Hopelijk kijkt mijn vrouw niet mee…

23 likes

Zoiets?:innocent::nerd_face:

Qua regenjassen buigen we ons nog democratisch over de uitvoering…:joy:

6 likes

Bulova 36mm en 26mm (de mijne is vertrokken)

Maar ook deze…

Al haar horloges zijn door mij aangeschaft… Ultiem is beide een Datejust, zoals @HanDavinci opmerkte.

*edit; vergeet ik nog even dat wij beide een Casio hebben. Daar heb ik geen foto van. Komt binnenkort nog…

7 likes

Oyster Perpetual 39 en 36mm in grape. Beter bestaat er niet :sunglasses:

6 likes

Nou, zoals @royke74 net tegen mij zei, allebei de 36mm. You gotta stay classy. Ik ben het helemaal met hem eens.

Edit: ik zou tbh een vrouw weghouden bij de hobby. Voor je het weet ontwikkelt ze een dure smaak en hang je. Koop een paar Louboutins voor haar, die staan garant voor succes.

5 likes

THIS :joy:

1 like

Euh… gewoon naar van Haren. Louboutins… tssss, ik ben toch zeker Sinterklaas niet.

Ik zit naar de 36mm grape of champagne te loeren. Voor mezelf, mind you.

:slight_smile:

@HanDavinci heeft gelijk. Louboutins zijn een cadeau voor jezelf. Om Gerard Reve te parafraseren: Gedenk de geilheid die uw deel zal zijn.

5 likes

Hey Han… we potdorie toch raakvlakken… ik ben het met je eens​:+1::rofl:

Edit; dat 36mm verhaal. Ik doe maar net of ik dat niet goed gelezen heb

1 like

Ha grappig… mijn dochter draagt schoenen van dat merk. Met rode zolen. Ze vertelde mij kort geleden de prijs van zo’n paar schoenen… gekkenwerk… Ik ben blij dat Mevrouw Klokkengek mij nog niet om die schoenen heeft gevraagd… :innocent::joy:

1 like

Laatst liep ik met mijn vrouw in Utrecht, eerst langs Geit en Limoen, daarna langs juwelier Punte. Bij de eerste zag zij het volgende setje staan:
Knipsell2femaleKnipsell2f

Met de volgende woorden:

Oh schat, dat lijkt me leuk voor ons!

En bij Punte begon ze er weer over!

Ik was nog van plan haar in te ruilen als ze te oud werd, maar ze mag na deze uitspraak wat langer blijven,:joy:

7 likes

Hahaha vraag aan je dochter maar of ze er niet te vaak over wil beginnen Harry :joy:

Maar weet je wat het is? Ik denk dat als je een vrouw een duur horloge (lees: merk Rolex) geeft en zij presenteert het in haar damesvriendengroep, dan krijg je daar praatjes. Als jij aan een vrouw een setje Louboutins geeft en ze presenteert die aan haar vriendinnen, gaan ze allemaal in awe.

Ik bedoelde uiteraard precies wat @Fate_Amenable_To_Change even toelichtte, het is inderdaad een cadeau aan jezelf :joy:

Oh edit: en ik durf er vergif op in te nemen dat een vrouw zuiniger is op haar schoenen dan op haar horloge :+1:

4 likes

Oh wacht…:scream: Ik ga ze gelijk kopen…:joy:

2 likes

Maar ik had ook begrepen dat jou vrouw dus wel een aller aardigste horloge collectie heeft😉

1 like

Heeft ze ook, maar niets echt kostbaars hoor…:relaxed: Gode zij dank dat ze nog niet over die schoenen is begonnen… dat zou mij net te ver gaan…:joy:

3 likes