De mooiste His & Hers

Intussen allebei alweer wat anders om de pols, maar wel weer twee Seamasters…

3 likes

Weer een nieuw setje ‘his & her’s’

18 likes

“his” legt het deze keer wel af.

2 likes

Ben ik het 100% mee eens. De Ketelaars is een stukje kunst, wat eigenlijk op de foto niet te zien is :star_struck:

2 likes

Prachtige setje zeg :ok_hand:

1 like

Hoe groot is die kast van de nieuwste aanwinst eigenlijk?

His 40 her’s 36

2 likes

Wordt dus de facto his and his :thinking::wink:

1 like

5 likes


Sorry voor de slechte foto

7 likes

Is die Datejust 26mm of 31mm Trevillian? Ik zou zeggen 26 als ik hem op zichzelf zie, maar zo naast die sub weet ik het niet. Maar goed, ik weet er sowieso niet zoveel van. Ik vind hem knap, normaal vind ik de lugs van een Datejust een beetje lomp maar ik vind ze op deze heel sierlijk en ik kan er de vinger niet op leggen waar dat nou aan ligt. :thinking: Moet wel de plexi (?) of de hoek van de foto zijn. Goed, je hebt de Datejust weer van het “nee”- naar het “misschien”-lijstje geduwd in mijn hoofd. :sweat_smile: Ik hoop dat zij hem met veel plezier draagt. :slight_smile:

Een plaatje van toen onze koppelhorloges binnenkwamen (ik kon niet kiezen tussen verguld en verchroomd). Eigenlijk moet ik voor haar kortere bandjes organiseren. Wel een heel andere klasse dan de eerder geplaatste horloges hoor! :wink: :stuck_out_tongue: Maar wij zijn er voorlopig gelukkig mee. :slight_smile:

2 likes

5 likes


Het lijkt een 32mm (?)
Plexi of glas weet ik niet om eerlijk te zijn
Mijne is geen sub maar SD (16600)

Ook mooie set, jullie! Welke klasse is niet van belang! Wat wel? Plezier ervan, en dat hebben jullie, geef je al aan.

3 likes

Mijn vrouw is er nog altijd heel blij mee. Chique maar toch iets stoers, klasse en kwaliteit, van club to boardroom, altijd gepast.

2 likes

Date, zonder de Just.

Saffier.

34mm.

Ik vind hem voor een vrouw ontzettend stijlvol :ok_hand:

4 likes

Thanks for clearing this up :grin::sunglasses:

1 like

Vintage voor mij en reduced voor haar.

15 likes

Han, bedankt voor je informatieve reactie! :slight_smile: Het is voor mij compleet nieuw, een Rolex Date, maar ik ben zelf dan ook vrij nieuw :wink: Er gaat een wereld voor me open. Zie ik het goed dat de lugs van de Date ook spitser zijn dan van de Datejust? Ik vind het mooi :slight_smile:

2 likes

Dat is ook een gave combi ja! Spacecouple :slight_smile:

1 like

Ik blijf ook even opletten bij dit college :smile: