Héél leuk verhaal, wat mooi dat je samen zo van de horlogehobby kunt genieten. Gefeliciteerd Mevr. BLRO
Ik snap wel dat zij blij is! Wat ontzettend chique!
Dit vind ik nou leuk als je samen van deze hobby kan genieten, quartz is niet altijd minder maar volgens sommige puristen is er niks beters dan een mechanisch horloge dat 9 uit 10x niet nauwkeurig is. Dit is een set and forget horloge en zonder de secondewijzer zie je er niks van dat het quartz is ik zeg goed geslaagd mooi ding!
Prachtig
Prachtig mooi exemplaar eens iets anders, veel plezier ervan
De perfecte pols voor een horloge als deze. Heel veel plezier ermee en leuk dat mevr. BLRO een hele andere route kiest
gefeliciteerd,heel mooi horloge
Erg mooi horloge.
Klasse en style!
Schitterend!
Holy sh*t, dit is echt vet en elegant om haar pols! Gefeliciteerd!
Prachtig!
Leuk verhaal! Stijlvol horloge
Leuk verhaal, mooie trip, prachtig horloge en een gelukkige dame. Wat wil je nog meer?
Gefeliciteerd met de JLC echt heel gaaf.
JLC is sowieso een mooi merk.
Bedankt voor alle mooie reacties! Mevrouw BLRO leest ook mee en is super blij.
Inderdaad, zo is dat! Ik las ook nog ergens dat het uurwerk toch nog wel mooi in elkaar is gezet. Deels zelfs met decoraties.
Het verhaal heeft overigens nog wel een gek staartje…
Gisteravond kijkt mijn vrouw op de site van JLC, ziet ze ineens dat hij weer beschikbaar staat om te bestellen. Vandaag de mevrouw van JLC weer gecontact, van hé hoe zit dat? Blijkt ze een foutje te hebben gemaakt. Ze zijn wel weer beschikbaar! Kortom, eigenlijk voor niets helemaal naar Parijs gereden.
Maar ach, het was een leuk avontuur en een lekker weekend.
Heel mooi zeg en deze is in balans! Op de eerste wrist foto lijkt er in eerste oogopslag veel ruimte tussen pushpin en case, maar is de weerspiegeling gelukkig. Geniet er beide van!
Wat een prachtig horloge! Gave actie hoor, gewoon instappen en ophalen dat ding! Dat zijn de trips die je je later herinnert.
Maar nooit na aanschaf weer op dezelfde dingen zoeken he?
Mooi hoor!
Veel plezier samen met de hobby!
Zondag
Fraai hoor! Enjoy!
Een romantisch horloge verhaal, dat mevr. BLRO er maar lang van mag genieten en hr. ook!