De nalatenschap (tot nu toe) van SuperC

Ik zou graag SuperC willen nomineren.

11 likes

Zou je ook horloge bandjes die zijn gekocht van of via Jaap mogen tonen, of ben je dan off topic?

2 likes

Om over een ban van 24h voor het per ongeluk reageren op een verkooptopic, nog maar te zwijgen."

Zou dat geen geautomatiseerd proces zijn?

Geef kwajongens verantwoordelijkheid, en het worden brave burgers.

1 like

Dat zou kunnen, maar doet niet veel af aan de sneuheid. Het is immers ooit ingesteld en kan natuurlijk net zo makkelijk ongedaan gemaakt worden.

Precies! Mag ik hieruit opmaken dat jij zijn kandidatuur steunt? Mooi!

1 like

Het maakt t werk v moderatoren wel veel makkelijker. En ik weet dat t voor sommigen onwijs afkicken je, maar 24 uur zonder HF Is toch ook geen ramp?

2 likes

Doemijmaargewoongeldopdebank én een leuk klokkie :slight_smile:

1 like

Waarover je (bijna) geen rente vangt maar waarvoor je wel door de overheid voor 4% rendement wordt belast (boven de vrijstelling, aanvulling om op voorhand reacties te voorkomen)…

Grt. Marco

Ja ach. Iedereen moet doen waar ie zich prettig bij voelt.
Maar je complete spaarpot in horloges stoppen lijkt mij ook zo wat.

Totaal niet. Net als het uitkafferen van je kroost, komen ze echt wel overheen. Maar ook dat doet niets af aan de sneuheid. Het zou mijn eer te na zijn, 24h in de hoek zitten.

Ontopic: … even denken…

Ik zie wel wat in @daffie als mod,… Nog onbesmeurd door allerlei geschiedenis en hartzeer,… En volgens mij goed in staat om zaken vanuit meerdere perspectieven te beoordelen. Of hij de functie ambieert weet ik niet.

Mannen als @marijn,@cliogek,@hendrik,@AstonMartin en mezelf acht ik ongeschikt… Ook @motormuis lijkt me een minder verstandige keus.

Vorige week in een ruil verkregen van jaap

4 likes

Ik niet geschikt? :thinking:

Met een ban voor het halve forum los ik alle problemen op. Willen wij meer of minder radbrakers, citeer ik hier losjes een Nederlands politicus.

Ik ben niet geschikt nee, maar ik vind jou best geschikt.

4 likes

Ik vind je een geschikte peer!!

1 like

ik niet!

Nou jongens, niet zo klef. Maar dat wordt nog spannend. Weet je wat, degene die belooft de accounts leden als SuperC en Monaco te reanimeren, heeft in ieder geval mijn stem.

1 like

Nee zeg @windhund, dankjedekoekoek. Je kent me nauwelijks, dus ik snap niet waarom ik ongevraagd in jouw lijstje met minder geschikte lieden sta? Ik ben daar niet zo van gediend.

1 like

Oh

-edit- als ik je wat vraag antwoord je niet, dus vandaar , ongevraagd deze x :joy::joy:

2 likes

…hmm ok dan :open_mouth: :grin:

Mag ik zonder opgaaf van reden iedere mogelijke HF-er direkt bannen, en al meteen bij de allereerste infringement? Count me in!!!

:imp:

(neen dank…ik zie mijzelf zeker niet als een mod…ja langs de zijlijn misschien…maar niet op HF…het moet wel gezellig blijven :smirk:)

Ik ben erg selectief geworden in aan wie ik nog energie verspil, dat klopt.

1 like