De nieuwe Breitlings

Stelde @luce niet onlangs de juiste vraag ? Met welke is alle ellende begonnen?

Gelukkig heeft ieder zijn eigen dingen die hij/zij niet mooi vind aan horloges

1 like

Ik vind ze wel geslaagd.

Qua wijzerplaatindeling, wijzers en kastvorm lijken ze toch meer op een Breitling Datora zou ik zeggen.

9 likes

Sterker nog, ook bij de nieuwe versies staat datora op de plaat (onder de moonphase). Je zou bijna denken dat dit geen toeval kan zijn :thinking:

4 likes

Schaamteloos dit :rofl:

Wat is er met die lompe, glanzende beukers gebeurd? Rinus zijn ze kwijt als klant, dat is zeker.

Wow, wat zijn deze nieuwe Breitling’s gaaf zeg, ik heb verdomme net een Omega Rattrapante gekocht, komt Breitling gewoon met een nieuwe Duograph uit. En een triple calendar moonphase chrono, mieters!

:yum: :sunglasses:

Mocht je je afvragen waar Breitling zijn inspiratie vandaan haalt dan hoef je niet verder te kijken dan de verzameling van onze eigen @ReneJK .

1 like

Dit kan mij best bekoren. Jammer van de dikte. Die 50mm lug to lug is nog net te behappen.

2 likes

Precies dit :point_up:

1 like

Gaaf

Maar gaver als andere topmerken in het hogere segment… ?

Voor mij niet

Klopt helemaal ,is echt zonde :unamused:

Echt een mooi staaltje breitling.
Perfect afgewerkt, vind het mooi dat breitling hun geschiedenis in duikt, en de modellen met al hun kennis en kunde opnieuw uitbrengt prachtig afgewerkt.
Ben en blijf fan van dit mooie merk😁

Hmm mixed feelings over dee 2021 drop… Enige 2 modellen waar ik me werkelijk ik kan vinden zijn de PREMIER B09 CHRONOGRAPH 40 en PREMIER B15 DUOGRAPH 42 die naar mijn mening ook wel ietsje kleiner had gemogen. image

maar boys ben ik de enige die iets gehoord heeft over Breitling Select service? Met het idee dat je je horloge kan proef dragen? Of is dit een 1 april grap die te laat is?

De Tourbillion limited edition is overgens echt verschrikkelijk

Lijkt serieus. Maar het idee is volgensmij meer dat je een abbonement neemt op Breitling en dan iedere zoveel maanden je horloge omwisseld.

1 like

Een positief punt van de nieuwe modelen vind ik wel de kleinere maat chronomat. Hoewel het misschien niet het beste model is om zo klein uit te voeren mag er wel wat meer aan kleiner formaat in de collectie. (Die met de diamantjes ontken ik gewoon het bestaan van want dat is echt niet om aan te zien.)

1 like

Hmmm :thinking:

Chronomat heeft afgelopen jaar naar mijn mening hele mooie stappen gemaakt! De kleinere maatvoering denk ik een logisch vervolg op 2020