ja precies
Die groene met gele accenten!!! De kleuren van mn cluppie!!! Ben benieuwd naar de prijs.
Hmm, ik was skeptisch omdat ik mān Huldra een van mān fijnste horloges vind. De veranderingen (datum, platte bezel en glas) klonken me niet als verbeteringen in de oren.
Maar soms moet je eerst iets zien. Er is blijkbaar ook een no-date (top) maar eigenlijk vind ik de datum wel heel fraai gedaan. De Jubilee band is mooier dan mān Engineer, en de ratchering clasp klinkt handig (hopelijk wel dunner dan bij de Balaur).
De platte bovenkant valt me 100% meeā¦en die groene inderdaad! Met datum, de witte markers ipv faux patina, gouden wijzers, drilled lugs & de nieuwe band kan die misschien toch wel naast mān huidige blauwe bestaan (die no way weggaat).
Verdomme, ik ga denk ik toch weer voor de bijl.
Nou ik niet hoor.
Zo mooi istie niet, zeker niet in blauw.
En ik heb al genoeg horloges.
Je kunt er toch maar twee tegelijk om.
Nee, deze keer trap ik er niet in.
Echt niet hoor.
ā¦
ā¦
Ah, f*ck it. Hebben!!
Zo die zijn gaaf zeg! Als ze 39/40 mm waren met 20 mm lugs had ik er eentje aangeschaft.
Eerst eens afwachten wat de dikte doet. Verder wat @MrSmith al zei: Liever 20mm lugs voor alles op of onder de 42mm.
Ik vind de Huldra wederom niet mooi, zeker niet in
En al helemaal niet voor
Ik was wel redelijk gecharmeerd van het merk. Totdat ik de Balaur HFLE in bezit had. Ik was niet echt onder de indruk van de kwaliteitā¦
Wat koste de eerste versie ? Ik dacht ā¬399. Wieowie weet het nog ?
Nee kan ik me niet voorstellen. Het origineel was 399 dacht ik. De Balaur was een duurder (695) maar dat kwam o.a. door het eta uurwerk en de Thor ook (579) met zān zichtbodem op āt handgewonden uurwerk. De Valkyr (ook een 9015 uurwerk maar geen stalen band) was 379 volgens mij (misschien in de pre order, dat weet ik ff niet meer).
Hij zal best wat duurder zijn dan het origineel, maar 800 past voor mij niet in dat rijtje. Daarbij verwacht ik een strakke pre-order deal: was tot nu toe wel steeds het geval. Maar goed, we zullen zien!
Ziet er gaaf uit, en Chip kennende is de kwaliteit top. Ik denk dat ik een blauwe ga bestellen. Ik twijfel nog over het formaat, deze schendt mijn ā¤40mm regel.
Hopelijk zit er niet die veel te dikke ratcheting clasp bij die veel microbrands nu gebruiken.
Ik sluit mij hierbij aan. Had mij verteld dat de horloges Seikoās waren en ik had het direct geloofdā¦
Ik heb Chip net gesproken. Hij is inderdaad niet meer actief op fora. Retail wordt ā¬650 of daaromtrent, pre-order uiteraard lager. To be announced.
Deze info heeft zijn goedkeuring.
Is er geen groupbuy vanuit het forum op te zetten of zou dit qua prijs met pre-order niets uitmaken, ik vind de groene Dd ook wel wat.
Dat is een flink stuk duurder dan het eerdere exemplaar (en dan gehoopt).
Leuk model en aardige kleuren. Heel jammer toch weer van de 42mm diameter en 22mm lugsā¦
Gave klok zeg, nooit eerder gezien/gehoord, vooral lumeshot spreekt me aan:

Dikte hetzelfde gebleven als voorganger?
Hiervoor lijkt mij de pre-order geschikt? Tuig anders even een groupbuy op. Wie weetā¦
ik heb ooit een tweedehandsje afgeslagen voor $350. Nog steeds spijt van. Maar 800 betalen voor de nieuwe, met minder mooie bezel? Nahā¦
Bijna!! Ook in Rādam een club die groen/geel heet maar dat is hockey.
en dat is m ook niet