De nieuwe Steinhart Ocean II

Niet slecht. Die horned lugs komen me wel “bekend” voor. De chapterring staat mooi op de witte luminova, maar vind em minder op de blauwe uitvoering. Op de witte lume, zou een combi met witte stiksels op de band wel leuk matchen.

Leuk vind ik ook een opgelegd logo met lume erin verwerkt (tu) Al met al een leuke duiker.

Ja, ik begrijp wel wat je bedoelt. Toch zou ik me zelf meer aan de ronde datumweergave. Al past dat natuurlijk wel weer bij het ronde logootje.

Erg leuk maar ik vind hem wel erg prijzig. Ik had er ook een stalen band bij willen hebben. Wel een horloge met een eigen gezicht en een fijne afmeting. Maar ik zou hem toch niet kopen 490 euro is te duur.

Echt niet verkeerd!

(al hadden ze beter de doorboorde lugs kunnen gebruiken imho)

De ‘Blau’ is niet naar mijn smaak, maar de two vind ik wel gaaf. Voorkeur gaat dan alleen niet uit naar de getoonde band…

Mooi - heeft wat weg van de duikers van IWC, maar toch een meer eigen uitstraling dan sommige andere modellen van Steinhart. Op de goede weg wat mij betreft.

marnix.moed Schreef:

Niet slecht. Die horned lugs komen me wel "bekend"
voor.

Omega?

ik zou hem doen…

JTrapman Schreef:

marnix.moed Schreef:

Niet slecht. Die horned lugs komen me wel
"bekend"
voor.

Omega?

Ik heb em nog niet in 't echt gezien, maar twijfel tussen een Omega en een Tag. De Tag vind ik iets strakker/scherper en op sommige foto’s heeft de Steinhart dat ook wel. Maar op andere foto’s weer niet. Wellicht zit het ergens tussenin.

Ik zag dat 1 geliuksvogel hem gratis heeft gekregen, lid nummer 2222 op facebook!

dat ben ik niet iig :slight_smile:

Zou niet echt misstaan naast de limited van vorig jaar.
Alleen het logo op de 12 daar heb ik nog twijfels over.
Het trekt wel erg veel de aandacht.
Ik wil hem wel in het echt zien en voelen.

Wel leuk dat het geen rolex hommage is, alleen jammer dat ze nu weer toch nogal wat design elementen van Bremont hebben overgenomen.

Had hem een tijd geleden in het echt al gezien en het is in mijn ogen een zeer fraai horloge! Staat inmiddels al op mijn site.

Niet verkeerd en Steinhart komt de laatste tijd met gave modellen op de proppen.
Het is dat mijn prioriteiten op dit moment ergens anders liggen…

Erg mooi, maar helaas toch weer groter dan 40 mm. en qua diameter dus voor mij te groot.

Ik dacht dat de trend iets kleinere diameter zou zijn?

Grt. Marco

Mooi!

emveezet Schreef:

Erg mooi, maar helaas toch weer groter dan 40 mm.
en qua diameter dus voor mij te groot.

Ik dacht dat de trend iets kleinere diameter zou
zijn?

Grt. Marco

Vergeleken met de Triton (45mm) zijn ze gekrompen.