De onrust slaat weer toe

Daar heb je een goed punt.

1 like

Dan heb je nog steeds een mooie collectie maar wel erg toolwatchgericht en een focus op Damasko. Als je een Nomos koopt houd je ergens waarschijnlijk ook wel van een wat netter, verfijnder horloge. Daarom zou ik eerder gaan voor een blauwe DJ 36 (of Turnograph maar die is een beetje vlees noch vis wat mij betreft); wel sportiever dan de Tangente maar nog steeds prima chique :ok_hand:

Succes!

1 like

Ik denk dat ik mij maar eens goed ga verdiepen in een Datejust. Heb er werkelijk geen kaas van gegeten.

1 like

Deze DJ vind ik erg mooi moet ik bekennen. :ok_hand:

En de Sinn blijft gewoon onwijs gaaf! :+1:

1 like

Niks voor jou David, zo’n DJ?

1 like

Oef ja zeker…maar de financien laten het helaas (nog) niet toe. En eerlijk gezegd weet ik niet of ik ooit mezelf ertoe kan zetten zo’n prijzig horloge aan te schaffen. Ik doe dan toch liever een 2 a 3 horloges in mijn prijsrange. Maar het blijft bijzonder mooi en aanlokkelijk. :ok_hand:

2 likes

Ik heb eens rustig nagedacht. Ik ga mijn zinnen zetten op een DJ uit mijn bouwjaar 1985 dus. Geen two tone maar iets anders. Mocht iemand er 1 weten uit '85 dan hoor ik dat graag.

Een heerlijke zelfs.

Ik heb al wel een serieuze koper, maar dat is in Engeland. Het zou leuk zijn als hij op het forum blijft.

1539673676447

Oh.

(Hij mag nu ook nog niet weg, eind januari ofzo :grin:)

4 likes

Ik zou die drie sowieso weg doen als je er zo in staat.

Een DJ? Alleen met leuke plaat. Roze, bijvoorbeeld. Zo niet? Waarom zou je dan, naast die Explorer? Gewoon een 3 piece houden en dan wachten tot je eens een keer iets tegen komt wat je echt, echt wilt hebben.

“Ik kan wel dit” of “misschien dat” of “bla is ook mooi” klinkt allemaal alsof je met systeembevrediging bezig bent zonder er voor te branden. Als je echt een horloge wilde hebben was het allemaal niet zo zwalkend.

Of ga op skivakantie of zo.

2 likes

Zeker wel. Zo’n Connie is qua uiterlijk toch wat verfijnder.

1 like

@Hamari

Koop toch gewoon een Shinola, een automatic, een eerlijk degelijk product.

Zij kunnen je steun goed gebruiken met die tegenwind van hun overheid.

Seiko verdient toch al veel, zeg maar meer dan genoeg.

@Hamari … zie hierboven mijn advies aan jouw adres.

Tuurlijk :wink: maar serieus, geen twotone voor mij, of helemaal goud of niet. Geen half om half.

Allereerst; geen roze plaat. Als het een DJ wordt dan wel met een lichte plaat.

Systeembevrediging :rofl: maar idd, je hebt wel een punt. Heb dan ook inmiddels de keuze gemaalt om voor een DJ te gaan, skiën kan ik niet.

Geen idee of ze degelijk zijn, vind ze iig niet mooi.

:thinking:

1 like

Ok ok, die snap ik.

:thinking: Harm is op zoek naar een Rolex en jij raadt hem een Aliexpress horloge aan.
Is dit een vorm van humor?

5 likes

Wat mij betreft de SMPc er in, schitterend horloge en een echte toevoeging aan je collectie :wink:

1 like

Een mooie middelbare keuze. :grinning:

Je kunt nog leren skiën. Het is niet te laat.

1 like