Moet helaas weer werken 
Ondanks het gedrang van oude kerels en oostblokkers met sporttassen ga ik ook even kijken. Vooral voor accessoires zoals bandjes en zo vaak goede deals te maken.
Ik ga ook. Al weer bijna een jaar geledenā¦
Ik ga de stap misschien ook maar eens wagen, nog nooit eerder geweest
Ik ga voor de eerste keer. Eigenlijk durf ik niet omdat ik bang ben met een vuilniszak vol kapotte horloges thuis te komen. Maar forumlid Tjeerd houdt mij in de gaten om te zorgen dat ik geen onverantwoorde impuls aankopen doe.
Ik ben al begonnen mijn grijze baard te laten staan om niet op te vallen tussen al die stoffige oude mannetjes die daar rond schijnen te lopen.
Wat is de definitie van een oud mannetje?
Wellicht voel ik mij aangesproken, dan blijf ik liever weg
Zolang je maar niet naar spruiten ruikt mag het, zo meen ik te lezen in topic over rikketik.
Ik ben oud dus ik ga lekker!
Kijken of ik me Dweller kan ruilen tegen wat anders of zo.
Ik ga weer eens de gemiddelde leeftijd goed naar beneden halen daar!
mie twee
Ben er slechts eenmaal geweest, omdat ik vrijwel nooit kan. Heb er op goed geluk een mooi horloge gekocht voor niet teveel geld, maar durfde er niets van substantiƫle waarde te kopen. Wie wel?
Ik ga denk ik weer eens kijken, het is jaren geleden dat ik er was. Is er inmiddels al een pinautomaat binnen? In het verleden kon je alleen bij een paar verkopers en de koffiebar met pin betalen.
Ik sta er weer met mijn vader en ik koop zelf meestal meer dan ik verkoop en er zijn veel bekenden dus ik vind het altijd weer leuk om erbij te zijn.
Pinautomaat is er volgens mij nog steeds niet.
Stond wel in mān agenda⦠Helaas woensdagavond en auto ongeluk gehad. Vandaag weer thuis. Verplicht rust, dus geen rikketik voor mij 
Hoop dingen regelen voor de verzekering en andere auto zoeken zal het weekend opvullen.
Iedereen veel plezier op de rikketik!! 
ļø
Sterkte!
Ik weet dat er ooit eens naar buiten is gekomen dat de eigenaar daar geen pinautomaat wilt hebben staan.
Denk dat die niet zit te wachten op een paar gelukzoekers s,nachts met capuchons op en een gestolen Audi die even ze toko opblazen.
Daarbij zijn er maar een paar waar je met pin kan betalen,de rest die handelen in de duurdere klokken willen cash en geen dubbeltje via de bank natuurlijk!
Misschien dat ik mezelf ook maar eens moet dwingen om te gaan, zou de eerste keer zijn.
Daar heeft hij misschien wel gelijk mee ook.
Oeh, toch wel leuk. Wel voor frutsels als bandjes en zo. Misschien een handwindertje of zoiets.
Zoān zin in, ik ga nu al stoppen met douchen!
haha