De schaamte voorbij: Shitters Only

Daar heb ik hem ook voor aangeschaft, de zomer. Vinden de dames wel leuk denk!

1 like

Niet alleen de dames haha

1 like

Nee helaas, jij bent af :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Je bedoelt die zweterige afgesleten Oysterquartz? :rofl: daar zou ik nog geen euro voor geven maar ik schat in dat hij voor duizenden euros verkocht is…:exploding_head:

1 like

Heerlijk kleurtje en best goede kwaliteit voor niet al te veel euries ( zelf ook nog naar gekeken, leuk voor een dagje strand en terras )

1 like

Als je nou echt een hekel aan je schoonmoeder hebt kun je wellicht deze schenken op haar verjaardag :grinning:

2 likes

Ik dacht dat die van jou was.

Da’s treurig ;en lachwekkend; genoeg.

Zeker! Maar de band=👎🏻

2 likes

Haha , tja dat is wel vaak bij deze merken :upside_down_face:

1 like

Dit ding is ruim 20 jaar oud, veel herinneringen, maar ik ben niet zo nostalgisch aangelegd.
Ligt in de weg, wordt nooit gedragen. Vorige week een kennis blij mee gemaakt.
Beter dan wachten tot ik het blauwe deel in mag, Suunto Vector, alleskunner:

3 likes

Hij was ook van mij maar via Chrono24 dus ik was ongeveer 1 dag eigenaar en toen ging hij weer retour afzender :+1:

1 like

Hier ligt voor totaal $24 aan horloges. How low can you go?

7 likes

Als je alleen de meest rechtse niet op zomertijd gezet hebt, wil dat zeggen dat ze alle 4 prima de tijd houden.
Who needs more?

1 like

Daar is de batterij van leeg, maar scherp opgemerkt. :slight_smile:

1 like

Toevallig een linkje?

1 like

Ik vond ze er wel leuk uit zien.

1 like

AliExpress dingetjes. Miyota 21xx uurwerkje. Het merk “Darch” zie ik niet meer, wel vrijwel identieke ogende horloges onder de naam “Soki”. Ik zie dat ze de ‘full lumed dial’ ook nog steeds maken.

1 like

Je zou toch zeggen dat het voor dat geld niet mogelijk is om die dingen te maken… :thinking:

2 likes

En dan ook nog verpakken en opsturen vanuit China :relaxed:

1 like

hmmmm grappig, deze mod kende ik nog niet. Staat hem goed :+1::+1:

1 like