Momenteel heb ik er drie die ik erg interessant vind:
Ok… eentje die echt spek voor mijn bek is, maar een mens mag blijven dromen…
Momenteel heb ik er drie die ik erg interessant vind:
Ok… eentje die echt spek voor mijn bek is, maar een mens mag blijven dromen…
Die Squale blijft heerlijk. Zeker voor die prijs. Moest ik misschien ook weer eens doen…
De BB58…tja ook hier alsnog op de lijst.
Ik denk dat er wel een IWC pilot’s watch (niet die grote) of een Omega seamaster bijkomt. Kleurstelling blijft het lastigste …
Ik denk het ook. Ik pas mijn tactiek gewoon weer toe. Laat het een maandje of twee rusten en dan kijken of ik nog steeds zo enthousiast er over ben. De Cooper Watch… altijd mooi gevonden en zal ik altijd mooi blijven vinden, toch heb ik geen idee waarom die nog steeds niet in de collectie zit… zo hoog is de nood nu kennelijk ook weer niet hahaha.
Aan de andere kant… ik kan deze drie horloges ook gewoon overslaan en alleen voor de BB58 gaan?
Dat laatste…blijft altijd een lastige keuze. Drie leuke horloges en dus afwisseling tov 1 knaller.
Krijg je dan een titanium versie? Of nog de stalen ploprof?
Een gouden Bulova Super Seville zal t moeten worden in 2022. En @Dao ‘s zalmroze 5 als hij er afscheid van kan nemen . En zo niet dan bouwen we verder aan het Rolex budget
.
Voor mij Dé omega seamaster planet ocean.
Als het goed is januari ophalen bij Jaap
Ik wil vooral wat kleurrijker gaan in 2022. Ik heb al een SBGN005 onderweg, die arriveert ergens in januari.
Nomos Neomatik staat ook hoog op mijn shortlist. Ik hoop dat Nomos wat nieuwe kleurtjes aan de Club of Metro toevoegt. Verder hoop ik nog ergens een Oris BCPD x Fratello te vinden in nieuwstaat.
Maar wie weet wat er weer allemaal tussenkomt
Normaal zou ik er nog een JLC Reverso in gooien, maar in 2023 heb ik wat te vieren, dus als de bankrekening het toelaat, zal het voor dan zijn
Plaatjes:
Deze twee. Uiteraard staat de longines op Nr 1 die ik graag zou willen hebben. De Hamilton daarentegen heeft een leukere prijs Misschien laat ik me collectie (4 horloges) wel even voor wat het is.
Het is leuk om veel automaten te hebben maar uiteindelijk hebben ze toch een keer onderhoud nodig. En aangezien ik mijn horloges niet wil verkopen, moet ik daar wel rekening mee houden.
De 1e en de 2e weet ik zeker dat die om mijn pols goed gaan staan. De 3e wil ik het komend jaar een keer gaan passen. Weet alleen nog niet hoe en waar en welke kleur, haha.
Of ik ze alle 3 ga bemachtigen durf ik nog niet te zeggen.
De pauper versie is 5k-ish. Die dure is het composiet flagship moeilijk model.
Al mijn budget zit tegenwoordig in 2 blijvers dus ik moet weer langzaam op gaan bouwen. De volgende wordt een constellation en dan wil ik weer eens een toolwatch. Die independents zijn leuk maar vaak ook erg klassiek. Vooralsnog deze 3.
Ik ben nog op zoek naar een toolwatch en zat aan deze te denken omwillle van de waterdichtheid tot 20 bar.
Geen idee in welke volgorde, en of ze überhaupt allemaal komen. Maar zoals het er nu naar uit ziet is dit wat mij het meeste aanspreekt.
Ik kan nu iedereen gaan citeren, maar wat heeft iedereen weer mooie keuzes gemaakt! Bij iedere post knik heftig: ja, die wil ik ook!
Mijn blauwe Meistersinger 43 mm N01 vervangen voor de 40mm N01.
En de pointer date staat eigenlijk ook nog steeds op mijn lijstje.