De Sinn EZM 1.1 Limited Edition

Zo. Ik heb beide nieren gelukkig mogen inruilen bij mevrouw Huetig van Sinn.

3 likes

Met de trein terug gegaan?
Hoe was het nieuwe pand?
Ik heb overwogen om vandaag te gaan kijken, maar ik denk het zal wel druk zijn.

1 like

$4860,00 …

3 likes

Nee, gewoon via de mail geregeld.

Ze gaan verschrikkelijk snel als ik de comments op Hodinkee e.a. mag geloven. Niet aan te slepen kennelijk, met name in de USA.

Alles is relatief. Een Submariner is bijna het dubbele. Ze zullen veel meer waard worden. Kijk maar naar waar de Speedy Tuesday van Omega voor wordt verhandeld!

Proficiat. Ik vind het echt een super klok. Ik heb het ook overwogen.
Maar ja, twee weken geleden kocht ik een Aqua Terra en ik moet toch wat ribben overhouden om staande te blijven in deze maatschappij en aangezien ik niets verkoop …

1 like

Één nier is overtollig.

Gaaf hoor…van harte en ben zeer benieuwd naar de pics tzt :thumbsup: Hoe lang is de levertijd?

Ps ik denk zelf momenteel over de EZM3(F). Tov de EZM1.1…non-chrono, non tegimented en ETA uurwerk…maar qua looks zitten ze beide dicht bij elkaar. De prijs daarentegen is eur 1710 met ss band…prima te doen.

2 likes

Ik hink ook die gedachte. Alleen de 1.1 heeft dat gave wijzertje.

1 like

Op de site van Sinn staat een handvol werkdagen, anderen suggereren langer. Ik merk het wel. Pics will follow

Dat is 40mm toch?

Precies!
De EZM1 was mij echt te klein. De 1.1 met 43mm zal beter passen.

Was dat maar waar. €5.160 met de optionele Tegimented stalen band (die MOET er natuurlijk ook bij) en verzending.

1. Daar hik ik tegenaan. Heb ze liever wat groter.
1 like

41…but who’s counting :wink:

1 like

Oh ja, da’s waar ook.

Wow!! Heel gaaf! Gefeliciteerd!

Mooie klok, maar de prijs gaat nergens meer over. Daar waar Sinn vroeger onderscheidend was gaan ze nu volgas mee in het Dwaze Horlogeprijsgaatnergensmeerover Peleton…

3 likes

Echt gekocht?

Is er eigenlijk een Sinn dealer in Nederland?