Heb jij 'm al binnen???
De 22e is officiële release geloof ik. En dan zal het nog wel even duren voordat hij overal geleverd is. Ik houd rekening met midden februari.
Leuk!
Ik moet wel zeggen dat die footnote wondering dan wel weer apart vind.
" *Made in partnership with Seiko. However, the opinions expressed in this article are our own in accordance with our Editorial Policy."
Ik ben echt super nieuwsgierig. Hij ziet er prachtig uit. De GS selfdater is m’n favoriet maar dit lijkt het alternatief met automaat.
Wat is dit een schitterend horloge!
Maar ja, € 3.400 is ook wel erg veel geld.
Ja maar ik Wil king Seiko! Alles is relatief natuurlijk. Een GS quartz kost ook al gauw 3K. En dit model heeft modern GS niet te bieden in de huidige collecties. Ik denk dat het horloge elke euro waard is.
Dat denk ik ook wel.
Maar los daarvan is dit een fors bedrag.
Exact.
Nu ken ik de hele GS catalogus niet maar voor 3.4k kan je toch ook een GS automaat kopen ipv quartz.
Sbgv009/011?
Die komt waarschijnlijk het meest in de buurt. Ook prachtig!
Nieuw (list)? Dat denk ik niet maar ik ben niet zeker.
3900 euro op bracelet zie ik. Maar zo’n standaard model is wel een stuk onder list te kopenn natuurlijk, een limited denk ik lastiger.
Het is lastig vergelijken met GS. Ik wil vooral deze heel graag hebben om wat het is. Tof model van Seiko met een indrukwekkende historie in een gelimiteerde uitgave.
De Grand Seiko sbgw231 is list €4300 en komt als nieuwe GS het dichtst bij.
Gelijk heb je. Hij is echt prachtig
Ik vind hem mooi. Maar ik heb er teveel puntjes mee om hem serieus te overwegen:
- 3000 stuks is niet heel erg limited voor dit geld
- wat hebben ze met de 12uur index bedacht te doen?
- volgens mij zijn de wijzers toch wat eenvoudiger of dunner dan Grand Seiko wijzers
Het hoekige glas en de rechte lijnen op de lugs vind ik wel erg gaaf. En een voordeel zie ik nu is dat hier nog wel gewoon SEIKO op de wijzerplaat staat, in tegenstelling tot bij Grand Seiko…