De terugkeer van King Seiko

In de bredere context dat tegenwoordig álles voor Seiko een terugkomst is en limited, doet af aan de bijzonderheid ervan. Dus in dit geval, nee, ik vind het niet positief.

1 like

Daar ben ik het mee eens. Echter vind ik het nog steeds iets positiefs denk ik. Het zou leuk zijn als ze meerdere KS modellen terug brengen, of nog veel beter, als ze nieuwe KS modellen zouden maken!

1 like

Het zou in ieder geval een ultieme dress watch van seiko zijn, daar is wel plek voor. Naast de ‘ultieme duikers’ die ze nu uitbrengen. Dus opzich is het wel relevant.

1 like

Helemaal.mee eens. Nu dan nog eentje zonder datum en als handopwinder. (En als het even kan, een stukje goedkoper :slight_smile:)

1 like

Nee, liever gewoon leuk premium ding…

Zijn al stapels goedkope seiko’s.

Ik zag niets over dat de afwerking minder moet hè, alleen dat de prijs van mij wel iets lager zou mogen. Zoals ik je bericht lees, betaal jij voor deze King Seiko 3000 euro dan 1000, omdat die dan meer Premium zou zijn :wink:.

Als dat het geval is, heb ik nog wel een SKX voor 2k te koop :innocent:

Dezelfde afwerking met een lagere prijs is een utopie :rofl: . Gaat nooit gebeuren…

Lagere prijs is lagere afwerking, en dat vind ik niets.

Heb je de 44KS nog?

Helaas niet meer. Was erg mooi, maar mijn 5625-7000 won het voor mij. De case shape vond ik interessanter.

1 like

Die 56KS (en 45KS) zijn ook top inderdaad.

1 like

Heb ook nog een 5626-7040 bijgekocht. Die vind ik ook erg tof.

2 likes

dan wordt het pas echt duur als er custom/one off uurwerken in moeten :innocent: Helaas met moderne horloges bijna niet meer te doen.

We kunnen altijd blijven hopen!

Dit was een interessante draad, is er nog iemand die met veel genoegen zijn King Seiko reissue heeft behouden?

2 likes