Hahaha. Dit wordt weer een lang en gezellig topic.
meziya Schreef:
Hahaha. Dit wordt weer een lang en gezellig topic.
Colaatje?
Bert1 Schreef:
Op rf ook volop discussie over deze daytona’s…
Zijn daar ook nog deskundigen?
Bert1 Schreef:
Op rf ook volop discussie over deze daytona’s…
Heb je een link daarvan? Kan het niet zo een-twee-drie vinden… Verder ben ik benieuwd wat men daarover zegt op dat forum.
Lekker of een gin tonic
De bezel en de pushers van de zg staal/gouden versie horen ook van goud te zijn, jammer maar helaas Hans.
Daar gaan we weer…
Vaag verhaal weer, niks voor iemand die 2 grote yachtmasters en een Hulk heeft liggen… ( die heb ik alle 3 zelf gezien en waren 100% echt )
Hans, explain us
De staal gouden klopt gewoon niet. Bij de ander twijfel ik ook. Alles over die klokken is hier al gezegd. Glas witte wijn en een kaaszoutje erbij.
Ik moet zeggen dat ik al een hele lange tijd al een vermoeden had dat ze/'ie nep was. Ik wilde echter niets zeggen, omdat ik niet een Rolex-kenner ben.
??? Totdat er geen betere foto’s zijn en Hans gereageerd heeft
Zijn ze ook niet nep.
meziya Schreef:
??? Totdat er geen betere foto’s zijn en Hans
gereageerd heeft
Zijn ze ook niet nep.
De linker zou staal/goud moeten zijn… Bij een echte zijn ook de bezel en de pushers van goud. Dit nog even afgezien van de middenschakels van de band. Kom nou, hoeveel bewijs is er nog nodig en waarom zijn de foto’s van de beginpost weer verwijderd…
Ik snap je punt. Echter maakt hij altijd slechte foto’s en waren de foto’s van de vorige Yachtmaster ook niet duidelijk. Sterker nog dat horloge zag er ook nep uit.
Daarnaast heeft deze man verschillende echte Rolexjes dus waarom zou die twee neppe moeten showen???
Waarom? Tja, sommige mensen scheppen daar genoegen in. Maar hoe slecht kan een foto zijn dan de pushers en de bezel en de schakel volkomen afgeleefd, zilverkleurig lijken ipv goud zoals bij een echt exemplaar?
Ik heb de foto’s erg kort gezien en dus niet die details kunnen zien (ook niet opgelet). Je kan gelijk hebben hoor. Maar laten we even op zijn reactie wachten.
Die staal gouden klopt wel. Ongelooflijk hoe het iemand lukt om zo’n slechte foto’s te maken waarbij gouden pushers staal lijken…
Welkom Hans Z (tu) en na een moeilijke start hoop ik dat we het nog vaak over Rolex kunnen hebben.
Gr. Roel
Betere foto’s staan op rf. Is st/gd.
Bert1 Schreef:
Betere foto’s staan op rf. Is st/gd.
Dan kan Hans H een cursus verzorgen “hoe maak ik foto’s zo dat mijn horloges absolute neppers lijken”.
X