De woensdag weer

je hebt er maar 2, maar wel een JLC master control, dus…:D:D:D:D:D ( jaloers :wink: )

vandaag een eberhard

Ah, de Traversetolo! Is dit een Vitre? Mooi bewerkt uurwerk. De achterkant vind ik eigenlijk nog mooier dan de voorkant. Alleen die 43 mm vind ik persoonlijk te veel van het goede. Maar ik heb dan ook vrij dunne polsjes.

nee , het is geen vitre (foto is even geleend ik moet er nog een keer 1 van de achterkant maken)

Is ook geen toeval. Heb er meer gehad: Chronoswiss Timemaster (de 40 mm automaat), Zenith Elite HW, Sea- en speedmaster, maar uiteindelijk moest er een JLC komen. Dat gevoel werd steeds sterker. Een “grote” sanering volgde. Mede ter bekostiging van de JLC ging alles eruit (in fasen). Maar goed, toen was er een robuustheidsprobleem. Ik zal niet beweren dat de JLC niet robuust is, maar voor werk in de tuin doe ik hem toch af . En ingeval van twee weken op de camping laat ik hem toch thuis. Dus de Sinn volgde. Meer robuust dan die is er volgens mij zo ongeveer niet. Nu hanteer ik het “niet-meer-dan-2-tegelijk” principe ten einde lastige keuzen te ontlopen en gewoon omdat ik het zonde vind om een horloge zo weinig wrist-time te geven. Maar goed dat principe begint al wat barsten te vertonen want de RDM blijft maar zeuren. Ik probeer stand te houden, maar het is niet gemakkelijk!!! Benieuwd of ik het volhoud… :smiley:

jammer… blijft toch wel mooi hoor! :wink:

Houd vol Roemer, ik zal voor je duimen. Ik weet hoe moeilijk het is. :wink: :smiley:

Maar wel een trouwe JLC koper dus, eerst de MC, nu de RDM. Bewust of ben je gewoon zo overtuigd van de kwaliteit etc?

Ik beschouw JLC toch als een van de topmerken. Zowel wat betreft kwaliteit als historie. En de enige waarvan ik me budgettair iets (het meeste niet) veroorloven kan zonder dat ik mijn leefwijze moet wijzigen (Nou ja de Zenith Elite behoort misschien ook wel tot die categorie, maar oeioeioei wat wordt dat merk verkl…t door die Nayaf: misschien eens iets voor een andere discussie?) en het nog verantwoorden kan naar het gezin. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat we met zijn allen het hele jaar thuis moeten blijven omdat papa zonodig nog een JLC, Glashutte of Blancpain wil. :frowning:

de tauchmeisterT0014 zit vandaag op de pols.

toch maar deze , ivm de regen

Super horloge klaas-w: is ie te koop? :wink:

Vandaag mijn Chronographe Suisse

prachtige omega!!

De zwarte Jaguar.

Niels

Mooi!

Niels

Leuk ding. Recent van Marktplaats geplukt? :wink:
Heb er heel even ook nog aan gedacht.

Niels

Ook al zo’n mooie!

vandaag de zingende meerster

in theorie is alles te koop maar in de praktijk wil ik 'm nog wel ff houden… :wink:

Deze:

Junkers met Poljot 3133 uurwerk, verlicht door de avondzon. :slight_smile: