Deel 2 Mooiste horloge verkiezing HF 2022!

Ah ik heb m. De fois.

Die is een aantal keren meegenomen maar is inderdaad bij het repareren van de poll :top: weggevallen.

Was een beetje race tegen de klok.

Excuus! Next time.

Mijn voorspelling is dat die Patek 5205G-013 als grote winnaar uit de bus komt. Zou wat mij betreft ook terecht zijn, toen ik die zag, gelijk gestemd en niet eens verder gekeken.

4 likes

2 vd 3 (de Moonwatch cal.1861 en blauwe 300M) heb ik gehad, … en met hƩƩl veel plezier!
Mijn favorieten van pak 'm beet de laatste 10 jaar. Sluit niet uit dat een van beiden nog eens om de pols komt. :wink:

2 likes

Hm, bummer. Mijn Staudt heeft het lijstje kennelijk niet gehaald… :roll_eyes: maar ach, genoeg leuks om te kiezen. Blijft een leuk overzicht.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de horloges een beetje tegen vind vallen. In de 2e poll zat niet 1 horloge waarvan ik dacht, wow. :grimacing: Verder ook maar weinig bijzondere vintage pieces.

4 likes

Niet omdat mijn horloge in de 2e poll zit hoor, maar je bent wel echt een OG als je geen ā€œwowā€ gevoel krijgt bij die Streamliner :exploding_head:

1 like

Hahaha heb ik ook gedaan! :see_no_evil:

1 like

Zou leuk zijn als je t per categorie doet… dat zou ook "eerlijker ’ zijn…bijvoorbeeld horloge tot 1000 euro… etc…

1 like

Dat bewijst t maar weer ieder mens heeft zijn Gollem in zich;))

1 like

Mwah, Ik heb ook op die Patek 5205 gestemd uiteraard.
Vind ik 'm mooier? Nee. Gaaf? Ja!

Als ik ergens anders op zou stemmen moet ik achter mijn oren krabben & de LS verkopen.

Blijft grappig : ik heb 3 x op een chrono gestemd, terwijl ik nooit in mijn leven een chrono wil hebben. Vaak geprobeerd, maar te druk, te veel poespas, absoluut niet mijn ding.
Nah ja, ik wil ook geen oldtimer of een ouwe Indian motor voor mijn deur. Prachtig om te zien, maar leuk voor hooguit 2 minuten. Daarna marktplaats.

3 likes

Mooie lijst, maar daar ontbreken flink wat andere merken….of beter gezegd, horloges!

Seamster 300m, Planet Ocean, Superocean Heritage, Union Glashütte, de Seaq van GO… etc, etc!

Ik vind het een en ander wel mooi, maar ik zou niet weten voor wat ik zou moeten stemmenšŸ¤”

En hier de winnaar van 2022 !!!

2 likes

Dit is wel prachtig al die mooie horloges bij elkaar

1 like

Aan u de eer.
Kijk ook even in deel 1.

Je had ze kunnen opgeven. Deel 1.

:see_no_evil:

Heerlijk al dat commentaar. :rofl:

9 likes

Leuk dat in de 3 pols telkens een nomos zit. Duidelijk dat het een liefhebbersmerk is. :slightly_smiling_face:

4 likes

7 varianten van de speedmaster ook op 54 horloges. Das 13%. N Miljoenmiljard edities van dit model uitbrengen loont dus.
Opmerkelijk toch wel.

5 likes

Dank allen dat mijn gele Vostok op dit moment gelijk opgaat met
1 Cartier
2 Omegas

en

1 Alpina
,1Tag heur,
2Tudors,
3Rolexen
, 1Breitling,
1 Seiko,
2 Omegas en
1 Nomos
achter zich laat. Verrassend.

4 likes

Haha, ook wel dankzij jouw eigen stem, maar dat zien we door de vingers, zo zijn er wel meerdere.

3 likes

Ik ga er van uit dat dat alleen bij de horloges met 0 stemmen (nog) niet gedaan is.
Maar, daarbuiten, er is ons toch gevraagd om op het mooiste horloge te stemmen? Nou dan. :wink:

1 like