Deel hier je Macro foto's

18 likes

16 likes

9 likes

Mooi idd de streepjes bij de GS op de indexen. Bij de Citizen doen ze die streepjes op het venster van de datum. Was met name ook nog verrast door de achtergrond van de datumschijf.
Blijkbaar hebben ze die bewust een soort van relief meegegeven zodat deze mooi aansluit bij de wijzerplaat. Was me nog niet eens opgevallen. :slight_smile:

25 likes

Mooi gedaan inderdaad. En niet alleen de achtergrond maar zelfs ook de zijkanten dezelfde kleur en structuur…of lijkt dat maar zo en is het weerspiegeling?

Ps wat is de structuur en materiaal vd wijzerplaat? Erg mooi. :ok_hand:

1 like

The dial, for instance, is made from washi paper. More specifically, a sheet of paper is sandwiched between the watch’s solar panel and a transparent disc that houses the watch’s indices and branding, which both protects the paper and gives the dial elements the effect of floating.

3 likes

Cheers :+1:

1 like

Erg mooi gedaan inderdaad. Ben toch wel onder de indruk van de afwerking van dit horloge.

Denk dat je gelijk hebt m.b.t. de binnenkant, mede omdat ik geen weerspiegeling van de ‘8’ zie. :+1:

1 like

SKX173

6 likes

Met dank aan @daffie voor het delen van die smartphone macrolens :clap:. Was er al een tijdje naar op zoek, deze bevalt goed!

10 likes

Nice :ok_hand: Ja is een leuk lensje…zeker voor de centen.

1 like

9 likes
6 likes

ook hema?

1 like

Nee…deze…

https://blackeyelens.com/product/hd-macro/

1 like

Deze heb ik en kost geen drol. Misschien zijn ze kwalitatief wat minder, maar ik ben er heel erg tevreden over. Wilde hem nogmaals delen (deed ik al eerder):

3 likes

Best moeilijk:sweat_smile:

6 likes

Deze ook even hier:

23 likes

Wow, prachtig :heart_eyes:

1 like

Dank je!

1 like