Deel hier je Macro foto's

6 likes

Vanochtend ook even los gegaan. Ik moet ook gewoon eigenlijk de trekker overhalen en deze overnemen…

Wat een afwerking! Echt ongekend voor het geld.

14 likes

Nog vrij, dus even met de camera aan de slag. :slight_smile:

17 likes

Mijn nieuwe telefoon heeft een ’super’ macro functie, dit is het eerste probeersel. Binnenkort zal ik er eens goed voor gaan zitten.

5 likes

Supermacro met een wat oudere telefoon (Huawei mate 20 pro).

8 likes


image

12 likes

8 likes

woooow ,en dat met een telefoon , welk merk ,type heb je ?

Oneplus 7t https://www.oneplus.com/nl/7t/camera?from=7t

Niet alleen een marketing praatje dus :grin:

12

1 like

2 likes

De Breitling van een collega. Mooie wijzerplaat!

3 likes

20200203_19230320200203_192027

1 like

Heb de Pro versie. Helaas is de camera stukken minder wanneer je van de Pixel komt :grimacing:

11 likes

Dat kan ik me wel voorstellen, ik kom van een goedkopere Xiaomi af dus voor mij is dit een hele verbetering :slightly_smiling_face: Ik ben ook wat aan het proberen met deze GCam port, daarmee zijn de foto’s van de hoofdcamera wel een stuk gedetailleerder.

1 like

Daar maak je een goed punt. De Pixel evenaren op camera gebied voor een telefoon is de lat wel heel hoog leggen ja :grin:

Ah ja, die heb ik er ook op gezet een tijdje geleden. Vergeet hem alleen steeds te gebruiken haha. Zal dat eens wat vaker doen, want inderdaad, het helpt wel qua kwaliteit :smiley:

Toch mis ik stiekem wel een Pixel. Ik heb ze allemaal tot nu toe nog gehad. Behalve de 4 (XL). Misschien dat die er trouwens alsnog wel een keertje komt :grimacing: :sweat_smile:

Ik ben na de Nexus 5x afgehaakt bij Google. Hoewel het idee van ‘schoon’ Android en snelle updates me blijft aanspreken vind ik de Pixel toestellen te duur voor wat je ervoor krijgt. Ik twijfelde nu wel tussen de Pixel 4 en de Oneplus 7t, maar de prijs (€ 1000 v.s. € 550 voor 128GB) gaf de doorslag. De specs zijn behalve de camera vergelijkbaar, of zelfs iets beter bij de Oneplus. Ik heb nog wel even gedacht af te wachten tot de Pixel 4a en ben nog steeds wel erg benieuwd naar dat toestel.

1 like

Live vanaf de werkvloer. Haha. Wat hou ik toch van m’n Black Bay.

5 likes

Ja ze zijn behoorlijk premium gegaan.
Maar de toestellen zijn dan ook bijna onverslaanbaar in mijn optiek.

Nu heeft de Pixel 4 helaas geen fingerprint scanner meer (anders was de keus zeer makkelijk geweest voor mij). Maar die scanner was echt superieur. Bij de 7T (Pro) is die gewoon ronduit slecht.

Pixels hebben ook wireless charging, wat echt zo super handig is.

Verder nog nooit megemaakt dat ze slomer worden na verloop van tijd.
Daar heb ik allemaal best wat voor over.

Alleen jammer dat ze officieel niet verkrijgbaar zijn in Nederland (wat ik nog steeds niet snap), wat de prijs ook een stukje opkrikt.

2 likes


12 likes