De Moser moet naar Zwitserland voor een service want de rotor doet wat vreemd. Maar een goed excuus om de Macrolens weer eens uit de kast te halen.
Die had je toch in het blauwe gedeelte staan? Advertentie ingetrokken of kwam dit uit de verkoopdiscussie? Wat een prachtig horloge trouwens, ik zou hem wel 50% van de tijd ondersteboven dragen
Klopt. Ruil deal gemaakt. Maar bij het schoonmaken merkte ik dat de rotor niet helemaal lekker liep. Dus eerst even oplossen. C’est la vie.
Gewoon een el cheapo. De truc is om hem op je portretcamera te zetten en niet je normale Tip van Flip
Wel met echt spul. Statief, Nikon d780 en een macrolens. Voorzetlensje zou wel makkelijker zijn.
Nikon d780 is ook wel echt goed, belichting doet ie ook goed.
Je kan met zo’n goedkoop voorzetje lende ervoor kiezen deze voor je normale lens te plaatsen, maar als je hem voor je portretlens zet en dan portretmodus aan dan kan je nog mooiere foto’s schieten
Misschien kun je dan je foto’s op Instagram zetten en daarmee een 4e Rolex bijelkaar sparen
Verloopt dat via een AD? Die zitten namelijk niet in Nederland dacht ik. Ik heb weleens een moser overwogen, maar juist het ontbreken van een Nederlandse AD weerhoudt mij ervan.
Nee, dat gaat inderdaad direct via Moser. Zij zorgen er voor dat het wordt opgehaald en weer wordt bezorgd.
O dat is wel een nette service. Ik zou ook wel benieuwd zijn hoe je een dergelijk uurwerk onderhoudt wanneer een merk als Moser failliet zou gaan. Er zijn in het verleden weleens dergelijke kleine merken failliet gegaan. Zou natuurlijk heel erg zonde zijn van een merk als Moser.
Dat uurwerk
Hierbij wat plaatjes van de Hamilton Khaki Pilot Day Date Interstellar (Ik heb die naam ook niet verzonnen )