Thanks!
Sommige zijn gemaakt met een Sony A7iii icm een Sony 90mm Macro, en andere zijn gemaakt met een Leica Q2.
Ik durf niet precies meer te zeggen welke foto is gemaakt met welke camera.
Thanks!
Sommige zijn gemaakt met een Sony A7iii icm een Sony 90mm Macro, en andere zijn gemaakt met een Leica Q2.
Ik durf niet precies meer te zeggen welke foto is gemaakt met welke camera.
Volgens mij hebben Leica camera’s een hoog Rolex gehalte. Mega kwaliteit met bij behorende prijs. Nu zou ik eerder een Leica camera kopen dan een Rolex horloge. Ik heb in het verleden een tijd gefotografeerd met een Leica M6 met Summicron lens. Veel beter wordt het niet.
Met het primaire verschil dat Leica kwalitatief aan alle kanten voorbij gehold is in het digitale tijdperk. Behalve wat nostalgie, of het feit dat je nog wat mooie objectieven hebt zijn er eigenlijk geen redenen om nog Leica te kopen.
Mee eens. Nostalgie is voor mij (68 jaar) wel belangrijk. Een kennis van mij heeft een Leica compactcamera. De foto’s die hij mij regelmatig stuurt springen er steeds uit qua kwaliteit.
Mijn iPhone houdt 100x beter de tijd bij dan m’n Vacheron.
Toch kijk ik liever naar m’n Vacheron om te zien hoe laat het is.
Ik vind het geen geweldige metafoor. Tenminste ik zie een camera als een stuk gereedschap. Met als primaire doel foto’s maken. Een horloge zie ik meer als een sieraad.
Als jij een camera meer als een accessoire/sieraad ziet en beeldkwaliteit van ondergeschikt belang vindt kan ik mij je opmerking voorstellen. Het blijven stijlvolle camera’s om te zien.
Zo, even wat tijd gemaakt om weer eens wat macrootjes te maken.
Nu van een erg ondergewaardeerd merk. De afwerking is toch wel topie hoor!
Mooi man👌🏻
Zeker macro waardig👍🏻
Die opgelegde cijfers van die Spirit zijn zo mooi
Echt hè
Staudt ?