Deel hier je Macro foto's

Het is een horlogeforum, dus de focus ligt op horloges en niet op de.kwaliteit van de foto’s. En voor een amateur met beperkte middelen heb je prachtige foto’s gemaakt

Edit: dat geldt voor de meeste trouwens. Heel gaaf topic.

3 likes

Tip: op Instagram zit ‘macroandcloseups’ met allemaal mooie macro horloge foto’s

1 like

Deze morgen in huis om eens wat degelijke macro foto’s te kunnen schieten met m’n iphone X…

https://blackeyelens.com/product/hd-macro/

3 likes

Op zondag? :thinking:

1 like

Grappig, wist niet dat er inmiddels posterijen waren die op zondag afleverden. Nice.

1 like

Wakker worden ouwe reus! Het is inmiddels 2018…

1 like

Ben zeer benieuwd. Ik heb er een paar gemaakt met een opzetlensje vd Hema voor euro 3! Ben benieuwd naar het verschil.

1 like

…en die vond ik zo geslaagd dat ik ook eens ben gaan zoeken naar een opzet lensje :+1:

1 like

Als je bij mij vandaag iets moois koop bezorg ik het nog dezelfde avond😂

2 likes

Ome Ali levert deze voor amper 2 euro… gratis verzending en als ik me niet vergis komt er nog een nummer 2 als soep, 17 als voorgerecht en 45 als hoofdgerecht mee… :wink:

Wel een weekje of 3 wachten…

1 like

Dank u !! :grinning:

1 like

5 likes

3 likes

Nog een van de Zentra

3 likes

De speedmaster

4 likes


De Pontos Day date

4 likes

Je bent al de derde met zo’n Makro foto, hilarisch.

2 likes

Wat voor set up gebruiken jullie voor de macro foto,s
Ik heb het geprobeerd met de macro lens. Maar mijn ogen trekken het niet meer
De scherptediepte is zo klein. Ja misschien statief. Maar dan nog.
Blijf posten die mooie macro,s

Ook eens een macro experiment gewaagd met een kleine loep stevig tegen de achterkant van mijn telefoon (Samsung Xcover 3) gehouden zodat die voor de lens kwam.
Het is pielen, goed de afstand inschatten (lees ca. 1 tot 2 cm van het horloge af met de lens om de boel scharp te krijgen en te houden) en hopen dat de autofocus/macro focus z’n werk doet. Ongeveer de helft van de fotos is zonder probleem weg te gooien want wazig.

5 likes

Ik slechts een Samsung Galaxy S9. Maar ik heb een lensje besteld om eens uit te proberen, foto’s volgen vanzelf