Deel hier je uurwerk foto's

Prachtig allemaal! Om niet helemaal achter te blijven ook maar een fotootje gemaakt van mijn nieuwe klokje (vanachter het glas).

5 likes

Prachtige uurwerkjes, maar je foto’s alleen al zijn voor mij al kunstwerken. Thanks for sharing.:+1:

2 likes

Omega repair by István Pénzes, on Flickr

2 likes

Nog een paar. :blush:

9 likes

Die Zenith cal 135 chronometre…in één woord prachtig…zo’n spijt van dat ik de mijne voor veel te weinig verkocht heb.

1 like

Dat kan ik me goed voorstellen. Voor mij toch één van de mooiere uurwerken die bestaan. Zonde, maar wellicht komt er nog een keer eentje op je pad.

Hele mooie fotos en uitwerken zeg!

Hierbij mijn bescheiden bijdrage. Veel rotor, weinig uurwerk, maar wel mooi, vindt ik.

4 likes

5 likes

Een paar foto’s die op de telefoon stonden en deze eerste twee. De Tavannes loopt super mooi nadat ik het kurkdroge uurwerk voorzien had van wat drupjes olie, amplitudes van 358 graden lijkt me heel mooi toch?


En dit vond ik nog op de telefoon :slight_smile:

10 likes

11 likes

Met voorbereiding en nabewerkingstijd meegerekend was deze foto wel ongeveer een uurwerk.

10 likes

Dibs a.u.b.

5 likes


Onderstaande niet van mij maar wel zo bloedmooi.


6 likes

Hahahaha

1 like
6 likes

Erg mooi, wat is de basis van dit uurwerk?

1 like

Thanks! Een ETA 6497 vormt de basis, met als modificatie centrale seconden. Duur, maar mooi.

Zeker, vooral de ace of spades vind ik erg geslaagd

1 like

Thanks. In Nederland met de hand gegraveerd en passend bij de naam van het horloge (Ace).

1 like

4 likes