Heerlijke knaller.
Het aantal berichten is ineens bijna verdubbeld door ze samen te voegen! ![]()
Nu maar hopen dat het gaat lopen, zullen zeker mensen zijn die Deepblues hebben. Als we dan toch bezig zijn, alles in Rolex only samenvoegen en niet onderverdelen ![]()
Terug naar het onderwerp: Laat je Deep Blue zien c.q. Deep Blue Only.
Dank. ![]()
Wow, 7 jaar na dato komt 'ie daar nog eens mee! ![]()
Hier zijn ál m’n horloges: https://goo.gl/photos/SEjxC6jyLqKbPzoL9
P.S. Die eerste foto heb ik gemaakt toen ik dat horloge nog in eigendom had… ![]()
Nee nee Johan, ik had een topic Deep blue only verleden week aangemaakt. Blijkt er dus ook een topic te bestaan uit 2018 Show je Deep blue. Heeft Junior deze 2 topics samengevoegd in deep blue only ![]()
Maar goed dat je het archief nog hebt, volgens mij moeten er nog zat Deep blue’s rondzwerven op het hf maar worden dus niet gepost! Prima horloges toch en zeker een goede duiker zou ik zeggen, bij mij gaan ze echt niet weg ![]()
Alleen na een vervanger te hebben gekocht. Ik had ook een quartz Sea Ram eerder toen Watch2day nog wel eens Deep Blue’s in de aanbieding had. Toen kocht ik daar ook een Sun Diver oranje/oranje. Droeg die te weinig want teveel oranje. Kwam ik op een Duitse verkoop website een zelfde tegen in donkerrood/zwart voor een goede prijs en verkocht de oranje/oranje hier op de Veluwe.