Deep Blue Pro Aqua 1500. Blauw of zwart?

Dat is even pech hebben. Kom ik vanmiddag thuis, briefje van postnl in de bus dat de bezorger is geweest maar niemand thuis was.
Dacht eerst dat het nog een pakketje van iets anders was omdat immers DHl zou bezorgen. Bij navraag bij DHL Nederland blijkt dat de Deutsche Post door postnl laat bezorgen. Het ging dus om mijn pakket.
Ik moet hem net gemist hebben want de code was nog niet eens ingescanned en te bekijken op internet.

Wel heel erg jammer dat het niet door DHL Nederland afgehandeld is want daar kan je het pakket op het kantoor ophalen, bij postnl is dit helaas niet mogelijk. Moet ik morgen afwachten. Zucht…

Zat er geen briefje bij met niet thuis code? Kun je het wel laten afleveren bij postpunt in supermarkt.

Thehaguedragon Schreef:

Dat is even pech hebben. Kom ik vanmiddag thuis,
briefje van postnl in de bus dat de bezorger is
geweest maar niemand thuis was.
Dacht eerst dat het nog een pakketje van iets
anders was omdat immers DHl zou bezorgen. Bij
navraag bij DHL Nederland blijkt dat de Deutsche
Post door postnl laat bezorgen. Het ging dus om
mijn pakket.
Ik moet hem net gemist hebben want de code was nog
niet eens ingescanned en te bekijken op internet.

Wel heel erg jammer dat het niet door DHL
Nederland afgehandeld is want daar kan je het
pakket op het kantoor ophalen, bij postnl is dit
helaas niet mogelijk. Moet ik morgen afwachten.
Zucht…

Is inderdaad pech hebben! Aan de andere kant, woensdag (toch?) besteld en vrijdag bezorgd is niet verkeerd.

JTrapman Schreef:

Thehaguedragon Schreef:

Dat is even pech hebben. Kom ik vanmiddag
thuis,
briefje van postnl in de bus dat de bezorger is
geweest maar niemand thuis was.
Dacht eerst dat het nog een pakketje van iets
anders was omdat immers DHl zou bezorgen. Bij
navraag bij DHL Nederland blijkt dat de
Deutsche
Post door postnl laat bezorgen. Het ging dus om
mijn pakket.
Ik moet hem net gemist hebben want de code was
nog
niet eens ingescanned en te bekijken op
internet.

Wel heel erg jammer dat het niet door DHL
Nederland afgehandeld is want daar kan je het
pakket op het kantoor ophalen, bij postnl is
dit
helaas niet mogelijk. Moet ik morgen afwachten.
Zucht…

Is inderdaad pech hebben! Aan de andere kant,
woensdag (toch?) besteld en vrijdag bezorgd is
niet verkeerd.

Idd, misschien dat je de Rikketik er toch net mee haalt. Hou je de spanning er lekker in :wink:

Ik had eergisteren de pakjesman gemist :frowning:
Gisteren wel gelukkig.

Maar vandaag weer gemist. En het gekke is dat ik geen flauw idee meer heb waarvan dat is :o
Waren beetje hectische dagen… Met de post.nl code kan ik helaas niet zien van wie ie afkomstig is.

Hij is binnen! Mèn, dan valt niet tegen zeg! Die band, en die lumen!
Wat is hij mooi. Mijn vrees was dat hij tegen zou vallen omdat de foto’s die helemaal bovenaan staan zo mooi waren, duidelijk gefotoshopt.
Gelukkig ongegrond. Ik ga nog een review schrijven wanneer ik ook mooie foto’s ervan heb gemaakt. Nu nog geen tijd voor gehad.

Morgen dus sneakpreview op de Rikketik…

GEfeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!

Dus op de valreep is alles toch nog goed gekomen. Gefeliciteerd met je aanwinst.
Maar ik ben nu wel nieuwsgierig naar de foto`s van je horloge.

Mvrbr, Andre

Blauw! Goede keuze. Gefeliciteerd.

Mooi man gefeliciteerd met je prachtige aanwinst,nu nog eigen fotos.(tu)

Bestellen zonder het horloge is het echt gezien te hebben blijft een gok, dus ik ben blij dat hij je niet tegenvalt (tu)
Ben benieuwd naar je foto’s (ik heb namelijk ook geen verdere plaatjes kunnen vinden op het internet ;)).

JTrapman Schreef:

Bestellen zonder het horloge is het echt gezien te
hebben blijft een gok, dus ik ben blij dat hij je
niet tegenvalt (tu)
Ben benieuwd naar je foto’s (ik heb namelijk ook
geen verdere plaatjes kunnen vinden op het
internet ;)).

Nu weet ik wel dat de Pro Aqua een vrij nieuw model is maar ik heb idd geen andere foto’s kunnen vinden.
Ok, een voorproefje alvast.

Hallo Maarten,

Ik heb je draadje even gemist, maar ik zou voor de blauwe gaan:D
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst(tu)

Met vriendelijke groet,

Herman

Thehaguedragon Schreef:

JTrapman Schreef:

Bestellen zonder het horloge is het echt gezien
te
hebben blijft een gok, dus ik ben blij dat hij
je
niet tegenvalt (tu)
Ben benieuwd naar je foto’s (ik heb namelijk
ook
geen verdere plaatjes kunnen vinden op het
internet ;)).

Nu weet ik wel dat de Pro Aqua een vrij nieuw
model is maar ik heb idd geen andere foto’s kunnen
vinden.

http://i466.photobucket.com/albums/rr30/thehaguedr
agon_2009/DP%20Pro%20Aqua/IMAG0811.jpg

http://i466.photobucket.com/albums/rr30/thehaguedr
agon_2009/DP%20Pro%20Aqua/IMAG0798.jpg

Mooi horloge (al zou ik persoonlijk voor de witte dial zijn gegaan). Ik ben geen duiker, maar waar is het helium-ventiel voor? Daar krijg je toch alleen maar een Donald Duck stemmetje van:S

Thehaguedragon Schreef:

Erg mooi.
Vind de blauwe ook de beste keus.

Vandaag de Deep Blue van Maarten gezien en was in het echt onder de indruk. De plaat is veel mooier dan op de foto! Alles voelt echt superdegelijk aan. Aanrader!

Zaterdag had ik hem binnen, de Deep Blue Pro Aqua 1500!
Om een lang verhaal over de bezorging kort te maken, na vergeefs zoeken bij het postagentschap zaterdagmiddag en na de mededeling dat “het wel maandag zou worden” zag ik onderweg, hevig mokkend op de fiets naar huis een postnl medewerker in mijn buurt ergens aanbellen, hij bleek mijn huisnummer op zijn lijst te hebben staan en het pakje in zijn bestelwagen. Ik kon hem gelukkig direct meekrijgen.

Zoals ik hierboven al schreef, mijn angst was dat de klok tegen zou vallen vanwege de schitterende fabrieksfoto’s van Deep Blue zelf. Dit had ik ergens op een ander forum gelezen en was er dus een klein beetje bang voor.
Ik maakte het plastic kistje open en wat ik zag viel mij helemaal niet tegen.

De Pro Aqua 1500 is een zware jongen met zijn 231 gram, zelfs 245 met alle schakels erbij. Na mijn Helson Shark Diver is dit mijn zwaarste horloge.
De degelijkheid straalt er vanaf. De band heeft een mooie satijnen glans. Een genot voor het oog.
De bezel is van saffier, net als het glas, het geeft nèt dat beetje extra aan de look. De klik bij het draaien klinkt goed. Ik vind de 6 “grippunten” in de bezel erg apart staan, en het werkt ook wel handig bij het draaien, er is een goede grip.
Het logo van Deep Blue, wat wellicht erg aanwezig zou zijn valt in het echt heel erg mee, met een bescheiden lettertje is het niet heel erg opvallend.

De lumen zijn erg mooi, ik ben al erg verwend met mijn Citizen Orca en Seiko duikers maar deze is toch wel weer erg anders. Het lijkt wat op die van de Orca.
Even een minuutje buiten in het zonlicht en je weet niet wat je ziet als je binnen bent. Heel zacht, niet zo hard en fel als ik van een Seiko gewend ben. Waar de lumen van mijn Seiko Sawtooth binnen een paar minuten afzakken tot een normaal niveau zie ik die van de DB niet doven binnen 10 minuten.
's Ochtends op het nachtkastje schijnt hij nog steeds ruim voldoende om goed af te kunnen lezen.

Van het uurwerk weet ik niets behalve dat het een Seiko TMI NH36 automaat is. In veel andere klokken van DB zit ETA of Miyota.

Kortom, ik ben heel blij. Zoals Tom (die hem gisteren op de Rikketik heeft bekeken) hierboven al schreef, absoluut een aanrader. Dit gaat niet mijn laatste Deep Blue worden, ik ben nieuwsgierig geworden naar de andere modellen.

Na het praatje dan nu de plaatjes…

Thanx 4 watching,

Maarten

dit topic gemist, maar wat een kletser zeg (tu)

schmeink Schreef:

dit topic gemist, maar wat een kletser zeg (tu)

Helemaal mee eens!

Mooie klok zeg en die blauwe plaat is helemaal top(tu)

Ik begin steeds meer gecharmeerd te raken van zg. Boutique Divers, ben ook steeds nieuwsgieriger hoe mijn exemplaar (Zinex) gaat bevallen.

Groet,

Marc

Ik vind hem op de foto’s al onwijs mooi. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!