Deep Blue Sea Ram Chronographs (staal) wtchvandaag

@ Dreski 13.42hrs

quote :

Het kan mij echt geen reet schelen wat andere mensen denken van mijn horloges. HOe goedkoper hoe beter. Dat andere mensen geen verstand van een goede prijs kwaliteits verhouding hebben juich ik alleen maar toe. Des te meer koopjes voor ons.

End.

:)-D

net ook weer wat gevonden met 75% korting
( automatische regulator )
wil waarschijnlijk niemand hebben, maar daar is nu de prijs nu ook naar X(

grtz. Gerard

Vanmorgen vroeg werd ik toch even in een fractie van een seconde op het verkeerde been gezet. AP bij W2D? Maar ik las ā€˜scheef’ met mijn slaperige ogen. B)-

Hallo allemaal, ik heb me dus afzijdig gehouden van deze discussie omtrent Deep Blue. Als eigenaar van Horlogedomein.nl ben ik wel teleurgesteld in de handelswijze van Deep Blue. Zal er niet teveel over zeggen, maar je zult begrijpen dat als je als importeur geconfronteerd wordt met dergelijke acties (onaangekondigd) je er niet heel blij van wordt. Maar goed dat ik geen voorraad houd…

Verder komen er ondertussen wel allerlei vragen binnen of stalen banden voor de SeaRam en mogelijke service verzoeken. Tja, dat moet dan ook maar via de leverancier van de horloges lopen. Dat alles heeft mij doen besluiten te stoppen met Deep Blue te leveren via Horlogedomein.nl

Daar komt bij, en dat is voor mij belangrijker, dat ik binnen 2 weken mijn eigen merk lanceer… geen plakmerk trouwens :wink: maar een eigen gemaakte kast, wijzerplaat etc. Met plakmerk bedoel ik een horloge die fabrikanten uit een catalogus aanbieden. Mijn horloge is helemaal zelf ontworpen (met een horloge designer) en specifiek geproduceerd. Hou de diverse (en ook deze site in de gaten…FLORIJN Horloges gaat het heten).

Overigens is Deep Blue geen plakmerk IMHO maar heeft stevige ambities om groot te worden en is in die zin geen micro brand meer (als je oplages van 5000 stuks laat maken…).

Tof! Vertel meer…

Het is toptijd voor ā€œeigenā€ horloges… jij bent bezig, Rob heeft iets in de pijplijn en ook stephan is goed bezig met bv Stuckx. …

Was je niet al gestopt voor deze acties? Nu komt het over alsof je door deze acties bent gestopt…

Geen importeur is ook geen belemmering meer voor acties lijkt mij, dan valt Deep Blue op dit vlak niets te verwijten.

Als ik fout zit laat het me weten.

hhe Schreef:

Hallo allemaal, ik heb me dus afzijdig gehouden
van deze discussie omtrent Deep Blue. Als eigenaar
van Horlogedomein.nl ben ik wel teleurgesteld in
de handelswijze van Deep Blue. Zal er niet teveel
over zeggen, maar je zult begrijpen dat als je als
importeur geconfronteerd wordt met dergelijke
acties (onaangekondigd) je er niet heel blij van
wordt. Maar goed dat ik geen voorraad houd…

Verder komen er ondertussen wel allerlei vragen
binnen of stalen banden voor de SeaRam en
mogelijke service verzoeken. Tja, dat moet dan ook
maar via de leverancier van de horloges lopen.
Dat alles heeft mij doen besluiten te stoppen met
Deep Blue te leveren via Horlogedomein.nl

Daar komt bij, en dat is voor mij belangrijker,
dat ik binnen 2 weken mijn eigen merk lanceer…
geen plakmerk trouwens :wink: maar een eigen gemaakte
kast, wijzerplaat etc. Met plakmerk bedoel ik een
horloge die fabrikanten uit een catalogus
aanbieden. Mijn horloge is helemaal zelf ontworpen
(met een horloge designer) en specifiek
geproduceerd. Hou de diverse (en ook deze site in
de gaten…FLORIJN Horloges gaat het heten).

Overigens is Deep Blue geen plakmerk IMHO maar
heeft stevige ambities om groot te worden en is in
die zin geen micro brand meer (als je oplages van
5000 stuks laat maken…).

Nee, ik was niet gestopt voor deze acties, maar door deze acties werd het steeds lastiger een goed business model te hebben. Ik doe dit naast mijn reguliere werk overigens, dus hoef er geen inkomen uit te halen. Om te verdere onduidelijkheid te voorkomen, heb ik maar besloten de hele site uit de lucht te halen. De focus gaat nu op FLORIJN horloges en dat geeft veel energie!

Het is meer de manier van communicatie of juist het gebrek hieraan. Ik juich deze acties overigens toe, want Deep Blue is een zeer aantrekkelijk merk door goede prijs/kwaliteit verhouding.

Nogmaals, de discussies die ik met Deep Blue heb, zijn niet zo relevant. No hard feelings hier en er is geen ruzie of zo. Ieder gaat zijn eigen richting op. Het is prima zo.

Ik hoop dat een ieder kan profiteren van de mooie aanbiedingen die er zijn of komen vanuit de US. Voor mij was het extra signaal om op eigen merk te focussen in plaats van op Deep Blue. Die lijkt zijn weg nu gevonden te hebben naar NL publiek wat uitstekend is! Overigens, voor alle duidelijkheid. Ik heb verder geen relatie of enige betrokkenheid met de site die ze nu aanbiedt en ken ze ook verder niet.

hhe Schreef:

Hallo allemaal, ik heb me dus afzijdig gehouden
van deze discussie omtrent Deep Blue. Als eigenaar
van Horlogedomein.nl ben ik wel teleurgesteld in
de handelswijze van Deep Blue. Zal er niet teveel
over zeggen, maar je zult begrijpen dat als je als
importeur geconfronteerd wordt met dergelijke
acties (onaangekondigd) je er niet heel blij van
wordt. Maar goed dat ik geen voorraad houd…

Verder komen er ondertussen wel allerlei vragen
binnen of stalen banden voor de SeaRam en
mogelijke service verzoeken.

Voor service zou je gewoon kosten kunnen berekenen, zoals zoveel shops dat doen, als t product niet bij je is gekocht.
En verdien je aan accesoires, zoals losse bandjes ook niet wat? Of zijn de marger daarop te klein?

Daar komt bij, en dat is voor mij belangrijker,
dat ik binnen 2 weken mijn eigen merk lanceer…

Ben benieuwd of de hobbels eruit zijn en wat anderen ervan vinden. Ik vind m iig stoer (tu)