Delbana 18K gold

Hallo allemaal! Laatst kocht ik deze (oude) Delbana 18K goud. Dit horloge is echt in nieuwstaat en het eerder zeldzaam caliber Landeron 48 in. Ik ben er echt superblij mee! Het rosé gold schittert prachtig in dit najaar zonnetje! En hij loopt nog perfect ook! Wat vinden jullie van dit horloge?

48 likes

Ziet er goed uit! Geniet ervan!

Ja super cool!

Hele mooie klassieker. Geniet er van.

Het heeft, gevoelsmatig, wel iets om een 18k horloge te hebben. Voor mijn gevoel voegt het iets toe (zal mijn ekster reflex wel zijn :wink:).

Wat wij er van vinden maakt toch zo heel veel niet uit. Het gaat er om wat JIJ er van vindt!

Heel veel draagplezier gewenst :+1:t2:

3 likes

Ik zeg welkom in het vintage draadje

https://www.horlogeforum.nl/t/welke-vintage-draag-je-vandaag-deel-ix-deel-4/

1 like

Chique hoor :ok_hand:

Erg mooi! Wijzerplaat is ook prachtig. De Landeron 48 is toch niet zo zeldzaam?

2 likes

Volgens mij is een Landeron 48 ongeveer de Opel Kadett onder de chrono’s. Niks mis mee, maar zeker niet zeldzaam :thinking::grin:

3 likes

Zie jij nog weleens Opel Kadett’s rijden ? Vrij zeldzaam hoor :grin: #roest

3 likes

Hoe vaak zie jij een Landeron 48 in het wild? Net als van de Opel Kadett zijn er nog zat van, maar ze komen alleen nog bij mooi weer buiten :wink::wink:

3 likes

Super gaaf!

1 like

Vreselijk mooi! Goeie band ook :+1:

Prachtig horloge dit is mijn favoriet Landeron 18k massief gold.
Veel draagt plezier.

Mooie vintage hoor!

Gefeliciteerd met je aankoop! Mooi horloge!

Een Opel kadett is in België ook zeldzaam, deze werd reeds vele jaren vervangen door een Opel Astra!

Alles is relatief, een Ferrari 250 GTO is nog steeds veel zeldzamer dan een Opel kadett :sunglasses: