Dennis

Fijne ruildeal gehad met @Dennis! Enorm vriendelijk en reageert snel. Dennis is een plezier om zaken mee te doen. 10/10. :grin:

1 like

Fijne deal, goede communicatie en bericht bij ontvangst bij verkoop van een horloge aan @Dennis :+1:t2::+1:t2:

1 like

Afgelopen week ook een horloge overgenomen van @Dennis.

Communicatie goed en snel. Volgens mij had ik een uur na de overeenkomst al een track and trace nummer in mijn whatsapp :wink:

Een paar dagen later (postnl tjidens de kerst…) werd het pakketje overhandigd: goed ingepakt en compleet. En nu zit ik met de zon en mijn schitterende sunburst dial te spelen :smiley:

1 like

@Dennis heeft een Erika’s MN van mij overgenomen. Top communicatie en snelle verzending. Aanrader om zaken mee te doen. :+1:

1 like

@Dennis heeft mijn Subdelta overgenomen. Vlotte deal met snelle communicatie! Dank Dennis en veel plezier ermee!

1 like

Ook @Dennis verdient van mij een thumbs-up. Alweer een week of wat geleden een super deal gedaan voor een mooie Sumo. Communicatie voor en na de deal was zeer prettig.

1 like

Vandaag een deal rondgemaakt met @Dennis aka Dennis.

Het was even een lange rit om er te komen, maar werd vriendelijk ontvangen met een kopje koffie en een worstenbroodje :ok_hand:t2::smile:.

Kortom een aanrader!

Horloge verkocht aan @Dennis.
Prettige deal, snelle betaling. Bleek dat Dennis niet ver van me vandaan woont dus even hele snelle kennismaking. Volgende keer graag een koffie als de tijd het dan beter toelaat :smiley::+1:

1 like

Gaan dan zeker een bakkie doen met wat “watchtalk” :smiley::+1:t2:

1 like

Horloge overgenomen van @Dennis Dennis. Hij reageerde spontaan en leuk op mijn gezocht advertentie. Fijne communicatie, snel antwoord, snel en keurig volgens afspraak verzonden. Horloge dat helemaal aan de verwachting voldoet. Kortom een aanrader. Bedankt Dennis. Mvg. Bertjan

1 like

Na vriendelijk contact, en een vliegensvlugge verzending lag vandaag mijn (gloed)nieuwe Steinhart-vlindersluiting op de deurmat… Keurig geregeld allemaal.

Thkz Dennis!

1 like

Had mijn ogen open voor een Casioak en Dennis had em. Snelste deal ooit. Bedankt!

1 like

Enkele dagen geleden een mooie G-shock overgenomen van @Dennis.

Goed en duidelijk contact, snelle afhandeling.
Alles perfect verlopen en ik blij :grinning:

Groeten.

1 like

Leuke ruil, leuke communicatie. @Dennis is een eerlijke horloge liefhebber en ik zou zonder twijfel weer een deal met hem sluiten. Aanrader dus.

1 like

Een aantal dagen geleden heeft @Dennis een horloge overgenomen van me. Goede communicatie, snelle betaling, vriendelijke gozer. Aanrader!

Hier een hele positieve ervaring met Dennis.
Hij heeft nu een mooie Sumo om de pols na een soepele en snelle verkoop. Graag tot de volgende keer.
Aanrader dus!

1 like

Horloge van Dennis overgenomen, en ik zou het zo weer doen! Snel en aangenaam :slight_smile: