Prachtige Steinhart, proficiat!
Candide Schreef:
Bij een replica moet het merk waar het een replica
van is er op staanDit noemen ze een hommage heb ik mij laten
vertellen
Maar wat als op t origineel ook geen merk staat?
Heb me laten vertellen dat in oorlog, materiaal niet altijd voorzien is/was v kenmerken, zodat men niet snel kon zien dat je vd vijand was. Je zou maar behind enemy lines zijm neergestort en daar rondlopen met je mtm horloge, us bomberjack met vlaggetje op je mouw gepatched, ray ban zonnebril, nike’s aan, under armour rugtasje mee, etc etc. Kun je net zo goed n vlag met ‘ik ben de vijand’ meezuilen :+
In zijn natuurlijke omgeving:
Wel trouwens attent dat Steinhart ook aan het thuisfront denkt:
Candide Schreef:
Wel trouwens attent dat Steinhart ook aan het
thuisfront denkt:http://i1368.photobucket.com/albums/ag176/Candide1
981/Mobile%20Uploads/2014-12/73F13C5D-6412-4139-8F
E3-F1239C13A252_zpshewrfed1.jpg
Chocolade?
Gisteren, zaterdag de 13e bij Guido von Engelen in Aken mijn Steinhart Flieger nav b uhr 44mm premiun automatic opgehaald. Wat een geweldige klok met het schitterende Soprod a10.2 uurwerk erin.
Winkel van Guido is een grote zaak aan de Lindenplatz nr 11 tegen over een kerk met de aandacht gericht op rookwaar, pijpen, tabak en wijn ook rookruimte’s waar je in alle rust je pijp en sigaar kan opsteken.
Midden in de winkel een kleine open ruimte waar een toonbank staat en 4 vitrines met 1 ervan gevuld met alle heerlijkheden van Steinhart , ook wat Rolexen, Panerai’s en Marcello C er in vitrines zien liggen. Leuk hoor die Rolex die er lag…8750 euro yeah right… maar weer richting het hotel in Vlodrop gekeerd en even een paar dagen genieten…van de Steinhart. En of ie nou een kopie is van… het zal me mijn hollandse blanke reet roesten, Archimede, Stowa doen precies hetzelfde maar dan voor 300 tot 400 euro meer.
Ik blijf zeggen dat Steinhart gewoon een prefecte klok neerzet voor maar! is zeg voor maar!!! 490 euro die gewoon super is afgewerkt waar je bij de gevestigde orde heel veel meer voor neerlegt, dit merk is 11 jaar aan de slag en ik kan je zeggen dat er nog meerdere Steinharts gaan volgen.
Dit is mijn Tweede Steinhart, had de eerste een paar jaar geleden verkocht nou wat heb ik een spijt ervan gehad. Ik ben gek op mijn Omega Seamaster Planet Ocean duiker 45,5 mm maar deze Steinhart draag ik met net zoveel plezier omdat de afwerking gewoon niet onder doet voor de “gevestigde orde”
Saffierglas, Soprod uurwerk, en dat voor deze prijs!, Steinhart heeft een plekkie bij me. Guido zei ook nog dat winstmarge niet heel groot is, Gunther laat de mensen genieten van een klok voor een wel heel betaalbare prijs. Ook nog even een mooie Steinhart sluiting meegenomen die bij Archimede 50 euro kost en bij Steinhart 22 euro, exact dezelfde uitvoering , kijk dat bedoel ik nou je kan winst maken of iemand een poot uitdraaien. I love dit merk.
jazeker
Maar dan nu de hamvraag: was de omdoos gescheurd?
Monaco Schreef:
Maar dan nu de hamvraag: was de omdoos gescheurd?
lol , toch belangrijk voor het kwaliteitsgevoel, Steinhart heeft er een handje van inderdaad
Bij mij zat er een beschadiging op de band. Meteen foto gemaild en toegelicht en vervolgens gemaild dat ik hem wel alvast gewoon ga dragen omdat ze in de autoreply aangaven dat het wel 7 werkdagen kon duren ivm drukte voor ik een antwoord zou krijgen
Bigrosa Schreef:
I love dit merk.
Ik heb je niet gezien, er stond wel een Hollander voor me die een Marine Officer ophaalde, maar niemand die een flieger haalde…behalve ik dan.
Mijn bronzen nav b chrono is ook binnen nu.
Mooie dikke klok zeg! Prachtige band ook, heel mooi. Veel plezier ervan.
He Marco, klopt ik was samen met de vrouw daar rond een uur of 14.15 uur. Maar het was zo gepiep in de zaak. Wij waren ook de enige. Ik wist welke klok er mee moest dus dat was zo geregeld. En 15 minuten later stond ik weer buiten. Ik dacht dat de zaak waar de horloges stonden uitgestald veel groter was. Maar dat viel een beetje tegen, 1 grote vitrine volgepropt met Steinharts.en de rest gevuld met Tabak, Pijpen, en Wijn. Maar dat mag de pret niet drukken, hij is perfect de Flieger nav b uhr 44 mm premium. Echt genieten deze klok. En jij ook veel plezier met de bronze kanjer!
Ah ok, toen was ik net weg, jammer.
Heel veel plezier ook met jouw flieger!!!
Admiralty Grey Zulu staat hem ook niet verkeerd.
Ok, bedankt succes!