Deze mijnheer is wél dol op Breitling

hcptdg Schreef:

Hells Angels klokkies…

het past idd prima bij het merk Breitling :wink:

Bazooka joe rules!!


Rolexforums.com


bp3blogger.com

Grtn,

Vincent

Kijk, daar ben ik het dus helemaal niet mee eens.

  • Allereerst over smaak valt niet te twisten.

  • Daarnaast ken ik ook een mensen met een goede baan e.d. die een Breitling bezitten en daar erg blij mee zijn.

  • Ikzelf heb ook een Breitling (en Omega, en Longines, en Tissot etc.) en zie mezelf niet als een Hells Angel. Sterker nog, ik heb hard moeten werken/sparen om mijn Breitling te kunnen kopen.

  • Tenslotte een vergelijking als hcptdg schrijft is in mijn ogen toch net zo onzinnig als zeggen dat een Rolex een Kamp klokkie of Turken klokkie is nietwaar :S

Wat is dit voor een merk? :slight_smile:

heren,heren,
ik ben in de gelukkige omstandigheid,dat ik een rolex sub,en een Breitling crosswind heb,het is mijn eerste Breitling,en ik draag hem veel vaker dan de Sub, durf het bijna niet te zeggen,maar op de een of andere manier draagt de breitling heeel erg fijn.
ps. ik rij motor,en heb vrij veel tattoos ( daarnaast een fatsoenlijke job):wink: :wink:

Ik kom ook in veel kringen waar de AP’s en Rolexen floreren. En dan heb ik het niet over het zakenleven. Ik kan alles waarderen en schaam me ook niet om goud te dragen wanneer ik dat wil. Ik heb (nog) geen tattoo. Wel een piercing.

:smiley:

Wat een beetje laserbehandeling niet kan doen:)

Een dierenarts, waar we met ons hondje een aantal keren zijn geweest, draagt ook een Breitling.
En hij had ook direct door dat hij met een horlogegek te doen had (ik had m’n Seiko 5 om:))

lol :d

Overigens is de Tatoo van Breitling erg slecht gezet. Kijk maar eens naar de punt van het anker. Echt een drama.

Maar dat ziet het ‘slachtoffer’ zelf gelukkig niet. Gelukkig voor degene die het gezet heeft dan, want met dit heerschap moet je geen ruzie krijgen:)