Laat je niet in de maling nemen door de kenners hier, die gasten hebben maar een paar decennia ervaring met horloges, amateurs.
Aan de doos van de jouwe zie je al meteen dat die echt is. Gewoon kopen, niet denken maar doen!
Laat je niet in de maling nemen door de kenners hier, die gasten hebben maar een paar decennia ervaring met horloges, amateurs.
Aan de doos van de jouwe zie je al meteen dat die echt is. Gewoon kopen, niet denken maar doen!
Klopt
Whaha
Afgezien van de scheve wijzerplaat ziet ie er een stuk beter uit dan een hoop echte.
Lettertype en spacing op de doos (buiten/binnenkant) kloppen ook niet.
Haha hoe nepper wil je hem hebben? Werkelijk niks klopt er aan dit ding.
Mooie Vostok!
Hoi allemaal ik heb een rolex oysterdate ik wil een nieuwe wijzerplaat orgineel er opzetten iemand tips wie dat kan doen
Nou niet in elk (nep)Rolex-gerelateerd draadje dezelfde vraag gaan stellen…
Even deze vraag in het groene gedeelte, Wouter.
Graag gedaan!
Is nog TL-1. Vandaar, denk ik.
Lichtblauw?
Moeilijk. Eigenlijk missen we nog een subforum voor gevraagde reparatie-diensten. Dit hier kan ik toevallig prima doen, maar zo zijn er meerderen op het forum. Het donkerblauw is alleen voor ervaringen met horlogemakers, niet voor gewenste diensten. En lichtblauw is voor het vragen om onderdelen, niet de “handling” er van.
Uiteindelijk sluit het één het ander niet uit.
Blijven plakken is het devies.
Ik hang hier al 14 jaar rond. Niet tot ieders genoegen maar ik heb gelukkig een meerderheid aan de plus-kant.
Nog nooit met je van doen gehad.
Mijn voordeel heb je.
De meeste mensen deugen.
Correct hoor.
Zet tien Rolexboys in een kamer, leg een Daytona op de tafel, en zeg dat de eerste die hem pakt, hem mag houden.
Ik moet het nog zien.
Waar is dat?