Deze zonnige zondag wordt nog zonniger

Thanks all!

Het is inderdaad één blok gegoten Keramiek. Zelf de pushers, sluiting en dail zijn keramiek, echt heel mooi gedaan.

Check onderstaande filmpje voor het productieproces:

1 like

Zeer mooi. Proficiat! Voor die prijs mag je ook al iets hebben hé. Geniet ervan…

1 like

Is die dan krasvrij. Ik kan mij inbeelden dat een zwarte kast daar anders snel zou kunnen onder lijden. Maar goed, wij dragen allen zorg voor onze dierbare stukjes…

1 like

Ja, zo goed als onkrasbaar, het is één van de hardste materialen ter wereld. Dit is ook de rede dat veel “grote merken” keramiek gebruiken voor de bezel inlays, juist omdat het zo onkrasbaar is.

Gaaf :slight_smile:
Mooie klok + uitvoering !

1 like

Ongelofelijk gaaf horloge! Daar is een ritje Duitsland wel de moeite voor zeg… Geniet ervan! :slight_smile:

1 like

Super mooi!! Geniet ervan!

1 like

Damn. Wat een kicken filmpje!

BNLR eruit en dan… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Fantastische klok. Zeer high tech en echt simpelweg onwijs gaaf! Van harte gefeliciteerd met deze aanwinst!

Nee, echt niet!!
Ten eerste: Zwarte kast vind ik stoer. Meerdere keren PVD of DLC coated horloges gehad, maar droeg ze uiteindelijk niet.
Ten tweede: 45mm is te groot
Ten derde: Omega is fantastisch, maar in die prijscategorie ook echt niet waardevast.
Ten vierde: Ik zou voor de Grey Side gaan :wink:

1 like

Hij is net zo groot als de hele “nieuwe” speedmaster familie hè?.. En zwart is inderdaad wel vrij opvallend in your face aanwezig. Heb ook een zwarte PVD in de verzameling maar alleen voor bepaalde casual aangelegenheden en minder mooi weer. Vind persoonlijk de grijze ook mooier, vooral omdat hij wat subtieler is.

maar doet er niks aan af dat het een prachtig stukje techniek is en een indrukwekkend horloge…

Geweldig mooi…!
Een groot brok techniek en schoonheid, veel plezier ermee !

Pieter.

Van harte, mooie aanwinst!

Ja ja, ritje met voorbedachte raden zeker!!?? Haha.

Proficiat, mooie aanwinst! Doet het ook erg goed op MAANdag!

B R A V O
Schitterende klok, gefeliciteerd.

Mooi!

Heeel vet, die zou ik ook echt graag hebben.

Helaas denkt the dark side hier in huis daar anders over en wilt een nieuwe auto.