Eergisteren besteld bij juwelierswebshop.nl, vandaag binnen… stond op de site dat het nog niet leverbaar was, maar heb 'm toch echt binnen!
Die gele was al wel binnen, ben benieuwd wanneer mijn groene verschijnt vanuit juwelierswebshop
Heeft iemand die polished centerlink al laten brushen?
Ik heb hem daar enkele weken geleden besteld en zal vandaag geleverd worden. Voor de Citizens heeft men overigens een kortingscode van 10%,
hoop dat je die ook gebruikt hebt?
Ah, wat een toeval dan dat ik net voor uitlevering besteld heb! Ben er helemaal blij mee, kwaliteit is beter dan ik verwacht had, mooie band, prima sluiting… kan seiko nog wel een puntje aan zuigen…
Hier ook binnen. Erg leuk ding. Voelt goed. Die druppel had er voor mij niet op gehoeven maar voor het geld krijg je erg veel bling.
Dit had ik gemist… Olfert gemaild dat ik wil storneren en binnen 24 uur bericht terug met terugbetaalfactuur…Klantenservice prima naar mijn inziens.
Communicatie met Olfert kan wel eens stroef lopen (ervaring laatste aankoop, duurde kleine 2 maanden). Goed dat ze dit snel hebben opgepakt. Toch wel eerst gevraagd of die tekst niet fout was?
Verders niet na gevraagd, maar de datum was tweede kerstdag…Lijkt me ook niet echt aannemelijk… Al eerder met olfert gehandeld en gelukkig geen stroperigheid met communicatie…
Nice! Hoe ben je eraan gekomen? Heb die nog niet op Europese webshops langs zien komen
Europa heeft alleen de zwarte, groen, gele en de blauwe. De witte, camo en duo tone zijn in Azië te koop. Importeren dus
Heb je hem al besteld?
Ik vind de gele en de witte het leukste.
Heeft de witte sunburst? Ik ben namelijk wel een beetje klaar met sunburst op de dial.
Nee, ondanks dat ik de gele en deze best wel tof vind, maar ik hou echt even een horlogestop…
Nee, strak wit
Ik sta ook op punt van bestellen, kan alleen de 10% kortingscode niet vinden!
Mag ik deze van jou?
citizen2022 is de code