Ik ben er wel heel erg blij mee hoor.
Hahaha heel herkenbaar! Sinn is voor mij ook een grote verleiding.
Heb je een pb gestuurd?
Oplossing voor dit probleem:
Stap 1: heb geen partner.
Tot zover mijn zelfhulpboek, ik hoop dat je er iets aan hebt.
Geen optie. Te mooi, lief en ook nog eens lekker
Dat is ook weerwaar.
Je moet gewoon geen horloges aankondigen. Je moet wat je besteld hebt laten bezorgen bij een afhaal locatie , na het afhalen direct het horloge om je pols doen om vervolgens niets vermoeden je huis in te lopen aldaar waar je vrouwtje aan het koken is. Als ze vraagt of je een nieuw horloge hebt “ nadat ze je pols heeft gezien “ zeg je dat je dit horloge al had maar niet heel vaak draagt.
Bedank me later maar
Ook een tijdje op zoek geweest naar de Dark Star, maar niet gelukt. Ze zijn geliefd en zeldzaam
Oeh, heb Sinn altijd wel een leuk merk gevonden, maar niet eerder een model waar alles voor mij klopte.
Deze komt in positieve zin heel dicht in de buurt van de Breitling AVI Ref. 765, Zenith Tipo CP-2 en Breguet Type XX met genoeg kenmerken om uniek te zijn. Erg mooi!
Plaatjes voor de sfeer:
Zo werkt het hier niet helaas
Het mooie is: zo’n t-shirt kun je vele keren dragen, na iedere N.A. weer
Ja dat was inderdaad de allereerste keer dat ik een niet Rolex boven list gekocht heb 🫣
Grappig, ik had alleen de Heuer Bundeswehr in gedachten, deze komt er nog het beste bij in de buurt…ik heb 2 originele gehad maar dat is ook een mijnenveld. Drama…wel hele mooie horloges
Mijn ervaring is dat ze geen verstand en oog hebben voor de hobby, maar ze zien alles
FTFY
Deze Dark Star is ongelofelijk tof
Je hebt niet alleen mij geënthousiasmeerd geloof ik na je eerste post

19-8-2019
“We” hebben hem een beetje laat ontdekt
Zag ik van de week ook nadat jij hem poste.