Diefstal horloge collectie

hcptdg Schreef:

Voor mij zou dat wel degelijk verschil kunnen
maken:D

Precies, stel je voor dat er bij de Egyptische dictator word ingebroken zou je dat dan erg vinden? Lijkt me niet.

Maar even ontopic, dit is natuurlijk heel vervelend ik weet niet hoe of wat maar ik heb maar 3 klokken van waarde en zorg dat deze iedere avond weer veilig opgeborgen zijn. Voorkomen is beter dan…

louis Schreef:

hcptdg Schreef:


Ja, want er zijn daar ook normale posters, maar
ik
heb me voorgenomen daar nooit meer in te zullen
loggen.

En wat nou als je het stiekum toch doet?

Dan gaan de aandelen Rennies weer te hard omhoog.

hcptdg Schreef:

louis Schreef:


hcptdg Schreef:



Ja, want er zijn daar ook normale posters,
maar
ik

heb me voorgenomen daar nooit meer in te
zullen

loggen.

En wat nou als je het stiekum toch doet?

Dan gaan de aandelen Rennies weer te hard omhoog.

Dat kan nooit door het andere forum komen.
eet je wel gezond?

Het is verschrikkelijk. Het zal je maar overkomen om alles kwijt te zijn en alleen maar mensen over elkaar zien duikelen of je ergens wel of niet wilt inloggen…bah…

Over gestolen gesproken.
Ben helaas al weer meer dan een jaar mijn van de Klaauw Ceres kwijt.
Horloge heeft een speciale rotor met mijn initialen PG mocht iemand hem ooit tegenkomen…!!

Hij staat bij van der Klaauw in de boeken voor het geval hij daar ooit zal worden aangeboden… We blijven hopen…!

Daarom is het ook zaak dat ze niet weten waar je woont…ikzelf zal nooit zeggen dat ik op het dorppad 10 woon op schiermonnikoog…nee ik ben wel slimmer…ook je telefoonnummer zoals dat van mij 06 30323222 zullen ze nooit te pakken krijgen…mijn bankgegevens zijn ook veilig…mijn pin (3022) komen ze nooit te weten of ze moeten me hacken via mijn draadloze router waarvan ik het wachtwoord (blablaba123) op een veilige plek heb liggen in mijn kluis waarvan de code mijn geboortedatum is…en niemand weet dat natuurlijk…Ik nodig trouwens iedereen uit op mijn 55e verjaardag die ik op de dag zelf (volgende week zondag) vier.

Ik kan het niet benadrukken mensen…het is gevaarlijk buiten. :slight_smile:

Welk forum willen jullie nou niet inloggen dan, snap er geen bal van!

Wel waardeloos zulke berichten, straffen een keer omhoog gooien lijkt me een goed idee!