Hmmzz… geen gebrushte sluiting / ringen … dus nog ff verder zoeken.
Iemand ook een idee voor dikkere NATO / Zulu 's ??
Hmmzz… geen gebrushte sluiting / ringen … dus nog ff verder zoeken.
Iemand ook een idee voor dikkere NATO / Zulu 's ??
Zo hard gaat het nou ook weer niet, dat is de 20 mm zwart zeker? Die waren ze vergeten mee te sturen…
Dank, ze zijn bij de TNT!
We zijn van plan om alle banden van ze te gaan leveren. Maar omdat we op allerlei manieren aan het investeren zijn, willen we het in stapjes opbouwen. We gaan afhankelijk van hoe goed de banden verkopen regelmatig bijbestellen. Dus ik kan je geen termijn noemen, maar ze komen er, als het goed gaat, wel.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Zo hard gaat het nou ook weer niet, dat is de 20
mm zwart zeker?Die waren ze vergeten mee te
sturen…
Precies die inderdaad
Vanavond toen ik thuis kwam lag er een mooi pakje op de mat.
Een gele en een blauwe NATO met gele streep waren aangekomen met de post.
Mooie kwaliteit NATO`s.
Super snel geleverd, een bijgevoegd kaartje van horlogebanden.com en ook 4 bandpennen/bars (heel netjes!!!)
Ik ben blij met de banden en ook zeker met de snelle en fijne levering.
Horlogebanden staat sinds vandaag in mijn favorieten.
Hartelijk dank!
Marijn
Zo, ook maar 4 bandjes besteld Nato’s komen toch altijd van pas.
Bij mij zijn veel stoerdere banden aangekomen:
Vind die van Rob erg stoer.
Denk de laatste 2 van de rechter kant erg stoer staan op de Sinn U1.
Zijn de ringen mat?
Hier doet ie het ook niet meer, dreski. Denk dat er iets stuk is bij de provider van de site…
Yep, de zulu heeft heel erg dikke ringen, die mat zijn.
De Nato’s hebben glimmende sluitingen, die kan ik stralen indien gewenst
en de achterste heeft zwarte sluitingen, speciaal voor de PVD typen, SNZF21, SNZG17.
Klopt, Murphy’s law…
Dank voor de bericht, het lijkt nu gelukkig opgelost.
Alles wat met die webwinkel fout kan gaan, gaat ook fout! De leverancier van de webwinkelsoftware is ook degene die de domeinnaam voor mij in registratie heeft en de hosting doet. Ze waren even vergeten de domeinnaam te verlengen… Ik ging haast door het plafond!
Komt bij dat de leveranciers veel te laat leveren (die zijn de snelheid van internet nog niet gewend) waardoor de halve winkel leeg was (lijkt trouwens ook vandaag opgelost - na een maand!). Oftewel, ik ben me wel wat begonnen zeg! Maar ik heb er plezier in en mijn vrouw, die de boel runt, het allermeest. Dus het gaat goed!
FYI - op veler verzoek zijn er nu ook 10 modellen NATO banden met PVD zwart sluitwerk: http://www.horlogebanden.com/c-1055603/nato-horlogeband-dievas-gnomon/
Had voor mezelf twee weken geleden een rode PVD besteld bij Gnomon. Echt kwaliteit hoor, fijn dat je ze nu ook hebt!
Zondagavond laat een donkerblauwe NATO besteld en dinsdag goed verpakt in huis, echt mooie kwaliteit.
Eric