Proost mannen!
Gelukkig maar. Sterkte David
Gelukkig valt het allemaal mee.
Veel beterschap!
Blijft alsnog een enorme schok lijkt me, sterkte!
Sterkte met het herstel @daffie. Dat je al zo snel reageert is veelbelovend in ieder geval. De rest is blik en vervangbaar.
De man is nu wel doorgeslagen met flipperen hoor…
Dat was dus David tegen Goliath
Kijk, dat zijn de betere berichten. Cheers!
Sterkte en beterschap gewenst, maar je zit alweer aan het bier dus het gaat de goede kant op.
Succes met het herstel
Zoals anderen al noemden: schrikken! Heftig om mee te maken. Fijn om te horen dat je er min of meer ongeschonden vanaf bent gekomen! Sterkte in je verdere (psychologische) herstel.
Daar blijf je nu het eerste jaar bewust zoveel mogelijk uit de buurt.
Het tweede jaar onbewust en daarna is alles weer hoe het was.
Ik spreek uit ervaring.
Nah valt wel mee. Ik weet dat ikzelf fout was en de vrachtwagen chauffeur niets te verwijten valt.
He ,be carefull out…
Je liet me wel schrikken David, gelukkig dat je er goed vanaf bent gekomen. Weer thuis en aan het bier begrijp ik, gaat dus de goede kant op. Wens je veel sterkte, enne met een Picanto is niets mis maar van zo’n reus ga je het nooit winnen. Blij dat je er weer bent
Ik zou maar uitkijken in het vervolg…
Heb er heel veel gezien die het met een vrachtauto ongeluk niet meer na konden vertellen en die zaten in een personenauto.
2 weken geleden nog een collega die een ongeluk had met een personenauto waar 2 mensen in zaten die overleden waren terwijl de chauffeur daar niets aan kon doen.
Maar hij zit wel thuis en dat zonder schuld te hebben.
Maar ja je moet dat toch kunnen verwerken want we zijn niet op de wereld gezet om mensen van het leven te ontnemen.
En daar wordt vaak niet over nagedacht…
Wel fijn dat je er relatief ongeschonden vanaf komt en succes met de verwerking en laat de chauffeur die erbij betrokken was ook even weten hoe het gaat want dat wordt ook vaak vergeten…
Goed nieuws
Vandaag m’n bril en wat andere spullen uit de auto gehaald en daarbij zag ik ook voor het eerst sinds vrijdag de staat van de auto pas eens goed. Dat ik er zonder een schrammetje uit ben gekomen…
En de crash detectie op de iPhone heeft het prima gedaan. Die heeft SMS berichten gestuurd aan de door mij ingestelde nood contacten. Met plaatsbepaling en vervolg…
Wowwww wat een klapper is dat geweest zeg! 🫣 Gelukkig heelhuids eruit inderdaad.
Blij dat je er nog bent!!!