Dilemma - keuze vint. Rolex, Speedmaster, nieuwe Tudor BB 58

Ik zou voor de BB58 (of stiekem ook de Oris 65) gaan. Het retro design met iets kleinere afmetingen maakt dit voor mij het meest aantrekkelijke pakket. Ik denk dat bij Baselworld er wel nieuwere varianten gepresenteerd gaan worden dus dat is het wachten misschien waard.

De Submariner is een geweldig horloge, maar ook vrij saai (yeah, I said it). Dat is ook de reden waarom ik de mijne verkocht heb.

2 likes

1 like

De BB is wel een stuk dikker dan een Sub, wat het draagcomfort bij mij doet verminderen…

De reeds geopperde Rolex 5513 is echt topper op vintagegebied. De prijzen van de keuzes liggen best wel uiteen. Dus misschien dat de prijs je keuze een beetje stuurt.

Euh, een BB58 is slechts 11mm dik.

2 likes

De BB wel, maar de BB58 is toch een stukje minder hoog.

Comparison between the Tudor 58 below and an original 1950th Rolex 6538 Big Crown on top, pic: bulangandsons

Comparison between the 1950th Rolex 6538 Big Crown on left and new Tudor BB58 at the right, pic: bulangandsons

4 likes

Let er wel op, dat tussen presenteren en daadwerkelijk bij de AD’s te verkrijgen zijn meestal nog al wat tijd tussen gaat zitten ( half jaar/ driekwart jaar). Gewoon NU kopen kopen kopen. :upside_down_face:

2 likes

:rofl::rofl::rofl:

Het bericht waar ik op reageerde stond BB, geen BB58. Die is inderdaad dunner…

In dit topic gaat het eigenlijk over de BB58, daar zal ErikST ook wel naar verwezen hebben :wink:

Dan heb ik niks gezegd :zipper_mouth_face::wink:

2 likes

Ben inderdaad wel erg benieuwd, het is ook niet dat ik hem morgen wil hebben.

Hopende uiteraard dat wanneer er een tudor sub weer komt dat je niet nummertje 2.000 op de wachtlijst bent en hem over 2 jaar mag ophalen :wink: of tegen een dikke premium bij een grijze handelaar kan kopen.

1 like

Onze date komt nog lieverd😘
Mot naar Bilthoven zaterdag. Af en toe moet je even naar oma hè :wink:

1 like

Op staal:

Mocht je willen bandenswappen, dan een Speedmaster Pro:

Snowflake:

:face_vomiting:

6 likes

image

3 likes

Alledrie :fire:

Sowieso Rolex met mooie patina of Een speedmaster met patina maar die zijn te duur vind ik.

1.Geen van bovenstaande
2. Sub
3. BB58
4. Speedy

1 like

Ze kunnen toch allemaal op pannenkoeken/godzillaleren straps

Haha nee, de enige bandenswapper van de 3 is toch de speedy en mijn interesse in de speedy is behoorlijk verdwenen,…

Hoewel,… Een leuke broad arrow zoals de jouwe!, dat gaat nog goed!

1 like