Dilemma voor N.A

Pcl’s op een duiker :zipper_mouth_face:

1 like

Ik zou voor de Rolex gaan.
Wel even wachten waar ze woensdag mee komen. Daarna de AD bellen. :+1:

2 likes

In dit geval duidelijk de Tag, maar indien de keuze niet zwart hoeft te zijn en automaat…
De blauwe Hydroconquest.
image

2 likes

Meningen verschillen. Ik vind zelf die longines een veel meer een ontwerp dat niet goed “aged”. Het kneuterige van de TH F1 is juist wel aandoenlijk :innocent:

1 like

No brainer. De Hydroconquest. Zou het gaan om de keuze tussen de Hydroconquest en de Aquaracer, dan wordt de keuze lastig.

Oh, deze was niet specifiek n.a.v. jouw bericht @cdg. De volgende wel.

4 likes

De Hydroconquest is er ook als Quartz in blauwe uitvoering.

2 likes

Beide keuzes zijn niet goed verouderd helaas. Ben het ook helemaal met je statement over de Longines eens… maarja hij moet een kiezen :joy:

1 like

Hydroconquest… by far.

1 like

Wat denk je van de Certina DS Action Diver @Aaldert ?

Meer bang for buck dan die Longines (vind ik persoonlijk) en toch het betrouwbare uurwerk en de goede afwerking van de Swatch Group. Mijns inziens ook wat tijdlozer zonder de Arabische indexen:

Ook in het zwart.

5 likes

Tag Heuer, no doubt.

Staat ‘m super. En niet heel veel mensen gebruiken hem als duiker…

Deze gaat het over toch? Niet die Indy 500 zwarte toch?

2 likes

De TAG :rocket:

1 like

TAG Heuer (natuurlijk! :wink:) Maar dan deze, de mooiste uit de F1-serie (mijn bescheiden mening)… :smirk:


(mijn horloge; ben dus helemaal niet bevooroordeeld :grin:)

3 likes

Mwah bij een formula 1 zie je wel heel goed dat dit het instap model is van Tag.
Bij de Longines is de rechterkant van de wijzerplaat nogal uit balans door het ontbreken van de 3.
Lekker verder kijken dus.

Bizar, ik antwoord gewoon op ts hoor.
Zelf kies ik wel wat anders. :wink:

Ja echt heel bizar, eng bijna.

Waar aan zie je dat heel goed?

Bijvoorbeeld aan de erg goedkoop aandoende sluiting van de stalen band.
En de afwerking van de kast vind ik ook behoorlijk basic.

Ah geen idee hoe dat zit. Die van mij heeft echt een goede afwerking + prettige sluiting… Misschien een verkeerd model vast gehad?

1 like