Dilemma

Hier mijn suggestie:

Mogelijk heeft zijn broer het horloge te goeder trouw gekocht van bijvoorbeeld de als zeer betrouwbaar bekend staande site marktplaats en heeft hij hier enkele duizenden euro’s voor neergelegd. Nu kan hij de verkoper mogelijk nog aanspreken.
Als de eigenaar er pas over een jaar achter komt is dat lastiger.
Indien mogelijk zou ik het toch even bij de broer polsen.

Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat broerlief een “gaaf horloge” heeft gezocht en gevonden op internet. Ziet er heel cool uit, met van die kriebeldingetjes achter dat raampje in de wijzerplaat. Dat er toevallig “panerai” op staat doet helemaal niet ter zake, er had ook “gorgonzola” op kunnen staan :slight_smile:

Als de vriend gaat lopen patsen en zeggen “ik heb een panerai kearel” e.d. Dan kan je hem even uit die waan helpen. Anders zou ik vriend gewoon blij laten zijn met zijn “gafe horloge”:slight_smile:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

:DSuperC Schreef:

MartijnV Schreef:

Dat er toevallig “panerai” op staat

doet helemaal niet ter zake, er had ook
"gorgonzola" op kunnen staan :slight_smile:

Hahahahaha. Gorgonzola…!

======
“Gorgonzola”?

Maar dan kan er weer geen “swiss made” op staan:D:D

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Hoi,

Absoluut NIET mee bemoeien. Niemand heeft daar iets mee te winnen.
Als het geen horlogeliefhebbers zijn, heb je er alle kans van dat de gever het ding tegen kwam en dacht: da’s een leuk klokkie voor dat geld? En helemaal niet heeft stilgestaan bij de achtergrond, hij dacht wellicht veel value for money te scoren…
Het klinkt vrij onwaarschijnlijk dat iemand als dank willens en wetens een klok van duizenden Euro’s weggeeft. Dus als zijne een “echte” weggeeft.

Lekker zo laten.

Groet,

Nico.

Je zou kunnen zeggen dat het een hardstikke echt horloge is, alleen dat ze perongeluk de verkeerde naam op de plaat hebben gezet :wink:

Groeten,

Martin

bikerplus Schreef:

Gewoon zeggen dat je voor 6K ook je broer wel
onderdak wil bieden, misschien dat dan de aap uit
de mouw komt?

gr Ron

Tja, als je dan toch commentaar moet geven, dan lijkt dit me de elegantste oplossing :slight_smile: